ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 شهریور  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نظرات سردار کوثری که نماینده مجلس شده

هم اندیشان طالبان

این روزها در ایران چه می گویند!

 
 
 

 

 

سرتیپ پاسدار اسماعیل کوثری، یگانه سردار سپاه است که بی پروا وابستگی خود به جبهه پایداری را اعلام کرده است. او عضو شورای رهبری جبهه پایداری است که همان انجمن حجتیه؛ اما به روز شده در جمهوری اسلامی است.

او که در مجلس نهم حضور داشت اما در مجلس دهم غایب بود و در لیست رانت شورای نگهبان بار دیگر به مجلس بازگشته، مانند ذوالنوری عضو دیگر شورای رهبری جبهه پایداری ضمن حمایت تلویحی از حکومت طالبان در افغانستان خطاب به اصلاح طلبانی که از احمد مسعود در پنجشیر دفاع کرده و بیانیه داده اند، گفته چرا نمی روند در کنار آنها بجنگند؟ حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان هم دقیقا همینگونه با طرفداران احمد مسعود برخورد کرده است. همه این طیف یادشان رفته که همه مخالفان طالبان ایران که اصلاح طلبان هم بخشی از آنها هستند، فعلا با طالبان داخلی مقابله می کنند و هزینه این مقابله را هم با قتل های زنجیره ای، اعدام و شکنجه و اعتراف گیری، حصر خانگی و ... تاکنون داده اند.

سردار کوثری اظهار نظر دیگری هم فرموده و گفته است:

"سیاست دولت فعلی مقابله با طالبان نیست. در نظام جمهوری اسلامی نسبت به این افراد (اصلاح طلبان) لطف دارد و آزادشان گذاشته و آنها هم اظهارنظرهای خود را دارند و زمانی هم که به آنها تذکری داده می‌شود می‌گویند نمی‌گذارند ما حرف بزنیم و اعلام نظر کنیم! اصلاح طلبان یک تفکر وابسته به آمریکا و غرب و به طور کل بیگانگان را دارند و منافع آنها را دنبال می‌کنند و به دنبال تامین آن هستند. این گروه نه به مردم فکر می‌کنند، نه به فکر ملت خودشان هستند و تنها چیزی که برایشان در اظهارنظرها و موضع‌گیری‌ها مهم است مخالفت با تصمیمات نظام است و از طرف دیگر به دنبال تامین منافع بیگانگان هستند. آقایان اصلاح طلب اگر دلشان برای مردم افغانستان می‌سوزد و می‌خواهند کاری کنند، به دیگران کاری نداشته باشند، خودشان به افغانستان بروند و در آنجا بجنگند. مگر افاغنه و پاکستانی‌ها که در سوریه جلوی داعش جنگیدند در کشور خود سازمانی داشتند. هر کدام از آنها از طریقی خود را به سوریه رساندند و با داعش جنگیدند."

سردار کوثری شکسته نفسی فرموده که افغانها و پاکستانی ها بدون سازماندهی به سوریه رفتند، آن که نمیداند آنها در استخدام سپاه قدس و با حقوق ماهانه 100 تا 150 دلار در سپاه فاطمیون سازماندهی شدند خواجه حافظ شیرازی است. ضمنا امثال کوثری درست مانند سرپرست وزارت کشور طالبان در افغانستان که رهبری القاعده را هم برعهده دارد می اندیشد. سرپرست وزارت کشور طالبان هم که با تفنگ به قدرت رسیده و نه با رای مردم، گفته تظاهرات ممنوع است، مگر با اجازه وزارت کشور و با شعارهای تائید شده. آن لطفی که کوثری می گوید نظام به اصلاح طلبان کرده، همان لطفی است که سراج الدین حقانی سرپرست وزارت کشور طالبان به زنان و مخالفان حکومت طالبان دارد!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  13 سپتامبر 2021

 
 

اشتراک گذاری: