ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 شهریور  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

محمد رضا خاتمی در کلاب هاوس

توپی که برای محاکمه

روحانی در می کنند "خالی" است!

 
 
 

 

 

چه اشکالی دارد، دادگاه برگزار شود و آقای روحانی بتواند حرف‌هایش را بزند؟ این، اتفاق خوبی است؛ بویژه اگر همه کسانی که مانند آقای روحانی در مسئولیت بوده‌اند در دادگاه حضور یابند.

در کشور همه می دانند مشکل چیست، اما هیچ کس راه حل را نمی داند و امروز همه نحله ها و تفکرات سیاسی درگیر «راه حل عملی» هستند.  همه با یکدیگر درگیر هستند، اما وقتی نوبت راه حلی می رسد پاها می لنگد! همه می گویند«باید…»، اما چگونه؟

مردم حرف های اصلاح طلبان را می پذیرند، اما می گویند چگونه؟!

باید درباره راهکار مشکلات کشور گفت و گو کنیم. مثلا اگر من می گویم «مشکل امروز کشور سیاست خارجی است»، بلافاصله باید بگویم چگونه می توانم سیاست خارجی را از این منجلاب نجات دهم.

اصلاح طلبان و دولت روحانی در مورد رفع حصر فرصت سوزی کردند؟

یکسری مسایل برای دو جناح حیثیتی می شود. اگر از ابتدا قول هایی داده نمی شد و (به جای آن) حصر پیگیری می شد ماجرا حل شده بود، اما وقتی موضوع حیثیتی شود نمی توان آن را حل کرد و امتیازش را به نام خود ثبت کرد.

این سه بزرگوار بیمارند و دایم از این بیمارستان به آن بیمارستان و از این طبیب به آن طبیب می روند.امیدواریم امروز که حاکمیت یکدست شده و برخی کارهایی که قبلا اجازه داده نمی شد، به دولت آقای رییسی اجازه داده می شود؛ موضوع حصر هم حل شود.

52 درصدی که در انتخابات شرکت نکردند، فقط "نه" به اصلاح طلبان نبود؛ بلکه "نه" به چیزهای دیگر هم بود. آیا محدودیت های محمد خاتمی هنوز تداوم دارد؟

ظاهرا قانونی که آقای جعفری دو لت آبادی «شخصاً» درباره محدودیت های آقای خاتمی ابلاغ کردند هنوز باقی است.

آقایان رئیسی و اژه‌ای روز اول تلفن ها را برداشتند و با اصلاح طلبان تماس گرفتند. تمام اشخاصی که می دانم نظراتشان را گفتند، اما به این نظرات بی توجهی می شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  18 سپتامبر 2021

 
 

اشتراک گذاری: