ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 مرداد 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آنها نماینده مردم نیستند که سخنگوی آنها باشند

نمایندگان دو مجلس شورا و خبرگان

دنبال سوراخ موش می گردند!

 
 
 

 

 

اگر "شاکله" نظام شناخت دقیقی از اوضاع مملکت داشت دو انتخابات حداقلی و دستوری مجلس و ریاست جمهوری 1400 را بر کشور تحمیل می کرد؟

حوادثی که پشت سر هم در حال وقوع اند و در اعتراضات خوزستان خلاصه نمی شود، نشان داد که این "شاکله" چنین شناختی را نداشت. اگر داشت اجازه میداد مردم قبل از آمدن به کف خیابان، نمایندگان مطلوب خود را در سراسر ایران انتخاب کنند و به مجلس بفرستند تا آنها سخنگویشان باشند. پس از 8 سال کارشکنی و زمینگیر کردن روحانی، اجازه میداد کسانی برای ریاست جمهوری ثبت نام کنند و شورای نگهبان مانع ثبت نام و تائید آنها نشود و انتخاباتی برگزار شود که مردم رئیس جمهور انتخاب کنند نه آنکه رئیس جمهور منصوب شود و به مردم گفته شود بروید به این منصوب من رای بدهید!

اشاره کوتاهی که روزنامه اعتماد روزگذشته به مجلس حداقلی که با رانت استصوابی از فیلتر بیت رهبری عبور کرده نوشت، اشاره به همین نکته ایست که دربالا نوشتیم. اعتماد نوشت:

«مگر نه اینکه مردم خوزستان 18 نماینده در مجلس دارند و صدها نماینده در شورای شهر و چند نماینده در مجلس خبرگان. پس این نمایندگان که باید صدای قانونی این مردم باشند و مطالبات آنان را به صورت مدنی و قانونی پیگیری کنند تا کارد مشکلات به استخوان مردم نرسد کجا هستند؟»

اعتماد نتوانست بنویسد که این نمایندگان برای گفتن سخن مردم به مجلس برده نشدند، بلکه برای سینه زدن زیر علم ولایت به مجلس برده شده و اکثرآنها سپاهی های بازنشسته و یا از لباس در آمده ای هستند که پایگاهی در میان مردم ندارند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  25 ژوییه 2021

 
 

اشتراک گذاری: