ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 مرداد 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ترس از چند دستگی در سپاه

اهداف واقعی سفر

فرمانده کل سپاه به خوزستان

 
 
 

 

 

سردار سلامی، که بقول شیخ مهدی کروبی از خنگ ترین و عقب افتاده ترین افراد در میان فرماندهان سپاه است، روز گذشته خودش را به خوزستان رساند. گفته شده که او برای بررسی مشکلات تنش آبی خوزستان وارد اهواز شد تا برای خدمات رسانی از شهرها و روستاهای درگیر با تنش آبی استان خوزستان بازدید کند و روند اجرای طرح‌های آبرسانی سپاه و بسیج در استان خوزستان را نیز بررسی کند.

حتی بموجب همین خبر رسمی که در رسانه های رسمی کشور منتشر شده، حداقل بخشی از مشکل آب در خوزستان زیر سر سپاه است که اگر چنین نبود نیازی هم به رفتن ایشان به خوزستان برای بررسی دلیل ناتوانی سپاه در اجرای طرح آبرسانی نبود. گویا وی پس از ورود به اهواز گفته که طرح سپاه بدلیل نداشتن اعتبار اجرا نشد.

حتی اگر این دلیل هم پذیرفته شود باید پرسید دولتی که بدلیل تحریم  ها و فلج شدن مذاکرات وین و قرار گرفتن ایران در لیست سیاه "فاتف" آه در بساط ندارد و حتی نتوانست بودجه سال را ببندند چگونه اعتباری که سپاه می خواهد را تامین کند؟ سپاهی که خود نقش مهمی در فلج ساختن دولت داشته اشت.

اما، درحاشیه سفر فرمانده سپاه به خوزستان احتمال دیگری نیز مطرح است و آن ترس از چند دستگی در میان فرماندهان و واحدهای اعزامی سپاه به خوزستان و همراهی آنها با مردم!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  25 ژوییه 2021

 
 

اشتراک گذاری: