ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 مرداد 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پایان بلند پروازی های سخنگوی شورای نگهبان

پاسخ مطهری به شیرین زبانی

کداخدائی پر و بال قیچی شده 
 
 

 

 

کدخدائی که از بعد از انتخابات 1400 غیب شده، تنها سخنگوی شورای نگهبان نبود، بلکه گرداننده این شورا بود و مصاحبه های پیاپی اش با رسانه های داخلی و بویژه رسانه هائی که مواجب از سپاه می گیرند و حتی صدا و سیما نشان میداد که او موقعیتی فراتر از سخنگوئی شورای نگبهان را دارد.

پس از انتخابات 1400 ناگهان اعلام شد که از این سمت برکنار شده است. دو احتمال دراین باره مطرح است. یک احتمال اینست که به پاس خدماتی که دار و دسته پایداری کرده به دولت رئیسی بپوندد. احتمال دوم اینست که داغ نخست وزیر شدن (پس از تغییر قانون اساسی و حذف ریاست جمهوری) را به دلش گذاشته و دست و پایش را کوتاه کردند. البته در مورد احتمال دوم این نکته نیز مطرح است که او نقش مهمی برای جلوگیری از تشکیل جلسه شورای نگهبان، پس از سخنان رهبر جمهوری اسلامی و توصیه به شورای نگهبان برای برخی تجدید نظرها (احتمالا در مخالفت با رد صلاحیت علی لاریجانی) داشته و به همین دلیل پس از انتخابات پر و بالش را چیدند.

یگانه اظهار نظر و شیرین زبانی که پس از انتخابات 1400 از اول منتشر شده این جمله است که گفته "من هم سخنگو بودم و هم سخن نگو". روز گذشته علی مطهری این شیرین زبانی او که معلوم نیست چگونه و از کدام سوراخ موشی درآمده و همه کاره شورای نگهبان شده بود را اینگونه پاسخ داد:

آقای کدخدایی گفته اند من، هم سخنگو بودم هم سخن نگو. می‌گویم همان قسمتی که سخن نگو بودید از عواملی است که جمهوری بودن نظام را در انتخابات مجلس یازدهم و ریاست جمهوری از صحنه خارج کرد. جناب‌عالی در ایجاد این انحراف از جمهوری اسلامیِ مورد نظر امام و شهید مطهری نقش اساسی داشته‌اید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  9 آگوست 2021

 
 

اشتراک گذاری: