جدال بر سر غنی سازی 60 در صدی

ایران در وین چه می خواهد

امریکا طالب چه امتیازی است؟

 

ستایش وزیر خارجه روسیه

از رهبرحزب‌کمونیست‌روسیه

تلویزیون خط سرخ - ترجمه نعمت بوستانی

(پیک هفته ۱۰۹) 12 تیر ماه 1400 - 3 ژوییه 2021

 pyknet100@gmail.com


9 - 12 تیر

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


9 - 12 تیر

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


9 - 12 تیر

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


9 - 12 تیر

منتخب اخبار
شهرستان ها


9 - 12 تیر

منتخب اخبار ورزشی


9 - 12 تیر

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 12 تیر

رئیسی می خواهد

کابینهای‌ائتلافی تشکیل‌ بدهد؟

همزمان با برخی تماس های تلفنی رئیس دفتر ابراهیم رئیسی با برخی چهره های سیاسی خارج از حاکمیت در روزهای اخیر و نظر خواهی از آنها برای ترکیب دولت آینده و جمع آوری نظرات، سامانه‌ای نیز برای همین هدف راه اندازی شد. رئیسی در اولین مصاحبه خبری خود که در آن وعده کابینه ای فراجناحی را داده بود، به راه اندازی این سامانه اشاره کرده بود. هدف از راه اندازی این سامانه جلب مشارکت مردم در معرفی اعضا و مدیران دولت آینده است.

نام این سامانه "یاران رئیسی" است و در آن  از همه نخبگان، فرهیختگان، گروه ها، احزاب، تشکل‌ها و آحاد مردم دعوت شده تا چنانچه فردی را در تراز دولت می‌شناسند وی را معرفی کنند.

این سامانه با آدرس https://yaran.raisi.ir/managers  در دسترس عموم قرار گرفته است.

طی دو روز گذشته رئیسی  با ۶ نامزد انتخابات 1400 دیدار کرد که گزارش این دیدار را عبدالناصر همتی یکی از 6 نامزد انتخابات که دراین دیدار حضور داشت منتشر ساخت.

او نوشت: صبح امروز ۹ تیرماه ۱۴۰۰ به دعوت رئیس جمهور منتخب، به اتفاق بقیه نامزدهای انتخاباتی با ایشان دیدار و مذاکره کردیم. دراین جلسه خبری از تهمت ها و تخریب ها نبود و فرصتی شد دغدغه‌های کلان سیاست‌گذاری مبتنی بر علم اقتصاد را که در جریان رقابتهای انتخاباتی مطرح کرده بودم، مجددا طرح کنم.

‌برنامه های کوتاه مدت برای تأمین ارز کالاهای اساسی وضروری، چاره جویی درخصوص کسری بودجه ۱۴۰۰، کنترل نقدینگی وتورم ناشی از آن موضوعاتی است که اگر چاره‌جویی نشود در ماه‌های آینده به معضل اصلی کشور بدل خواهد شد.

‌در میان مدت نیز ضرورت چاره جویی برای تعارض منافع در کشور مطرح است؛ گروههای ذینفعی بدون پرداخت مالیات در اقتصاد تسلط دارند، بطوری که ۵۰ درصد تولید ناخالص داخلی عملا از چتر مالیاتی خارج است و باید با اصلاح ساختارهای اقتصادی به سرعت برای این مشکل چاره‌اندیشی شود. ‌در سطح کلان هم حکمرانی اقتصادی مبتنی بر شفافیت، اصلاح ساختار اقتصادی که متاسفانه در چند دهه سلطه مالی بر سیاست پولی حاکم کرده و تورم ساختاری را تداوم بخشیده مطرح و خواستار اقدام اقای رئیسی در چارچوب یک عزم ملی برای حل آن شدم.

علاوه بر تماس دفتر رئیسی با زیدآبادی از چهره های ملی مذهبی، از طریق همین دفتر با غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران نیز تماس گرفته شد و کرباسچی درباره این تماس به رسانه های داخلی گفت: دیروز با من تماس گرفتند و گفتند اگر پیشنهاد و انتقادی دارید، برای ما ارسال کنید، من هم چند نکته برای آنها فرستادم.

 مهم این است که پیشنهادها و انتقادات‌هایی که از ما دریافت می‌کند، به آن ترتیب اثر دهند، یعنی تاثیرگذاری آن اهمیت دارد و اگر حالت تبلیغاتی نداشته باشد، کار مثبت و خوبی است.


در متن حکم او این ماموریت قید شده

محسنی اژه ای برای کدام

ماموریت رئیس قوه قضائیه شد؟


مصاحبه سالانه پوتین
شکست انگلستان در طرح
آزمایش آمادگی نظامی روسیه


پاسخ زیرکانه علی مطهری

اگر رئیسی پا را کج بگذارد

علیه ‌او هم دولت‌سایه فعال‌ می‌شود!


سرمقاله 793

درک خود فریبانه رهبر

از نتیجه انتخابات 1400


عنوان اول پیک نت 9 تیر

دستآورد پنهان انتخابات

1400 بتدریج آشکارمی‌شود


مصاحبه وزیراطلاعات دولت خاتمی

سازمان جاسوسی اسرائیل

درهمه نهادها نفوذ کرده است!


پزشکیان و رحمت الله بیگدلی

با طرح کنترل اینترنت باید

برای 50 میلیون نفر زندان ساخت


راه توده 793 منتشر شد!
 

هفته نامه راه توده - شماره 793 (چهارشنبه 9 تیرماه 1400)- منتشر شد ومطالب آن علاوه بر سایت این نشریه، روی فیسبوک و کانال تلگرام راه توده نیز قرار گرفت. سرمقاله این شماره اختصاص به ارزیابی و دلائل تفسیر خود فریبانه رهبر جمهوری اسلامی از انتخابات 1400 و نتایج آن دارد. بخش دیگری از کتاب خاطرات محمد علی عموئی با عنوان "صبر تلخ" در این شماره نیز منتشر شده که اختصاص به تعلل در سپردن رهبری حزب به دست نسل جوان حزب دارد. در این شماره همچنین مطالبی می خوانید با عناوین زیر:

جمهوری اسلامی خود آینده خویش را تهدید می کند، سیاست را بعنوان یک علم باید آموخت، بحران ایران بدون مشارکت مردم حل شدنی نیست، جمهوری اسلایم توان اتحاد راهبردی با چین و روسیه را دارد؟ امریکا زیر فشار بودجه نظامی و بدهی به چین، سرمایه داری نمی پذیرد که تکنولوژی جهان را دگرگون کرده، امید مردم ایران به جمهوری اسلامی زنده خواهد شد؟، خیز حزب کمونیست برای فتح مجلس روسیه، کارگران اعتصابی در ایران علیه خصوصی سازی و اتحاد گریز ناپذیر ارمنستان با روسیه.

تلگرام راه توده: https://telegram.me/rahetudeh


دکتر پزشکیان:

کنترل اینترنت، ادامه مخالفت

شکستخورده‌‌ باحمام و رادیوست


امریکا وایران پشت خط قرمزهایشان

دور هفتم مذاکرات وین

به رئیسی پاس داده می شود؟

فتح آخرین سنگرها برای حکومت یکدست

نوبت یکدست شدن

مجمع مصلحت نظام رسیده!


عنوان اول پیک نت 7 تیر

نگاهی متفاوت

بهانتخابات1400 و نقش‌ رئیسی


علی اکبر ولایتی:
پیوند با چین و روسیه
و دوری از غرب
استراتژی ج. اسلامی است!


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

پر خواننده ترین مطلب پیک نت چهارشنبه روی تلگرام این روزنت عنوان اول آن بود «دستآورد پنهان انتخابات 1400 بتدریج آشکار می شود» بود که نزدیک به 10 هزار خواننده داشت. پس از عنوان اول، پر مخاطب ترین مطلب چهارشنبه سرمقاله نشریه راه توه بود که بالای 7 هزار و 500 خواننده داشت. در فیسبوک پیک نت نیز توازن خوانندگان همینگونه بود و عنوان اول روی 8 فیسبوک خوانندگان به اشتراک گذاشته شد
آدرس فیسبوک پیک نت
https://www.facebook.com/

pyknet1357/


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران