ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 تیر 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه سالانه پوتین

شکست انگلستان در طرح

آزمایش آمادگی نظامی روسیه

 
 
 

 

 

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، مطابق سنت چند ساله اخیر، در یک مصاحبه ملی شرکت کرد. این مصاحبه ملی است به این دلیل که از سراسر روسیه مردم می توانند سئوالات خود را مطرح کنند و گفته می شود نزدیک به یک و نیم میلیون شهروند سئوالات خود را به مرکز دریافت سئوالات فرستاده بودند. پوتین دراین مصاحبه که نزدیک به 4 ساعت و نیم بطول انجامید پاسخ بسیاری سئوالات درباره سیاست داخلی و خارجی را داد. در بخش سیاست خارجی با اشاره به مانور ناوگان انگلستان برای ورود به آبهای کریمه با هدف نفی پیوستن کریمه به روسیه گفت:

" ... ما میدانستیم که آنها یک چنین تصمیمی دارند. یکی از مقاصد آنها سنجش امکانات دفاعی (از جمله الکترونیکی) روسیه بود. ما عکس العمل هایی انجام دادیم که آنها به مقاصد خود نرسند ...

مطمئن باشید که اگر ما آن کشتی جنگی انگلستان را غرق هم میکردیم! جنگ جهانی سوم آغاز نمی شد. چرا که آنها خیلی بهتر از ما میدانند که اگر این جنگ شروع شود، آنها برندۀ آن نخواهند بود!"

 

پیدا شدن ناگهانی یک سند محرمانه در یکی از ایستگاه های اتوبوس لندن بی ارتباط با گفته های پوتین که دربالا خواندید نیست. آن سند که ظاهرا براثر سهل انگاری در ایستگاه اتوبوس جا گذاشته شده بود، در واقع اسنادی بود که روسیه به آن دست یافته و پس از ماجرای ناوگان انگلستان در اطراف کریمه و شلیک اخطار روسیه و عقب نشینی آن ناوگان در ایستگاه اتوبوس پیدا شد! در واقع آن اسناد دیگر ارزش خود را از دست داده بود زیرا شرح کامل اقداماتی بود که انگلستان قصد انجام آن در جریان نزدیک ساختن ناوگان خود به کریمه را داشت. زلزله که در سازمان پیچیده "ام 6" انگلستان پس از یافت شدن این اسناد در ایستگاه اتوبوس بوقوع پیوست و رئیس آن ناگهان به بهانه کرونا خانه نشین شد، عملا نشان داد که روسیه تا زیر گوش سازمان جاسوسی و ضد جاسوسی انگلستان نفوذ دارد و همین مسئله زمینه زلزله جاسوسی را در انگلستان موجب شد. پوتین در پاسخ خود به سئوال یکی از سئوال کنندگان که خطر جنگ سوم جهانی را مطرح کرده بود، عملا گفت که روسیه از قبل میدانست انگلستان در حال تهیه و اقدام چه نقشه ایست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  3 ژوییه 2021

 
 

اشتراک گذاری: