ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 تیر 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بزودی قیمت لبنیات جهش قیمت می کند

از بیم گسترش شعارهای مردم

فعلا خاموشی شبانه لغو شده!

 
 
 

 

 

حکومت، برای جلوگیری از گسترش اعتراضات کشاورزان که بویژه در روزهای اخیر در اصفهان، این مرکز مهم بخش مهمی از نیروهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی تصمیم گرفت ۴۷ درصد قیمت شیر را بالا ببرد و  ۶۴۰۰ تومان برساند. یعنی حدود ۴۷ درصد افزایش نسبت به قبل. ضمنا صادرات شیر خشک و دام زنده را نیز آزاد اعلام کرد. این افزایش قیمت که بسرعت تبدیل به افزایش قیمت مصرفی لبنیات خواهد شد، به وصله ای می ماند بر لباس کهنه و نخ نما شده و بصورت طبیعی واکنش مصرف کنندگان را در شهرهای ایران بدنبال خواهد داشت.

در مورد خاموشی های برق، اما تصمیم امنیتی دیگری فعلا گرفته شده است و آن اینکه خاموشی های شبانه ها را به هر قیمت ممکن کم کنند، حتی با کاهش تولید بیت کوین که تولید کننده عمده و اصلی آن سپاه وشرکت هائی اند که با هدف دور زدن تحریم ها و تحت حمایت ستاد مقابله با تحریم ها فعالیت می کنند و پول جابجا می کنند و البته پولشوئی هم می کنند. کاهش خاموشی های شبانه که در دستور کار قرار گرفته نه با هدف تامین روشنائی شبانه خانه ها، بلکه از بیم استفاده مردم از تاریکی شب و سردادن شعارهائی است که هر شب در تهران بر شمار آن افزوده می شود.

دو تصمیم فلج کننده که بخش مهمی از بحران اقتصادی کنونی جمهوری اسلامی ناشی از آنست از سوی رهبر جمهوری اسلامی گرفته شده است. مخالفت با پیوستن کامل به کنفوانسیون جهانی مبارزه با پولشوئی و تروریسم و خود داری از موافقت با نتیجه مذاکرات وین. به هر دو نکته در روزهای اخیر روحانی در جلسات کابینه بی آن که نام رهبر را ببرد اشاره کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  10 ژوییه 2021

 
 

اشتراک گذاری: