ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 تیر 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

حکومت حسینقلی خانی

هیات های مذهبی زیر بار

مقررات کنترل کرونا نمیروند!

 
 
 

 

 

از دولت بسیار گله می شود که در امر واردات واکسن کرونا و تزریق آن و قرنطینه عمومی کوتاهی کرده است. کوتاهی دولت بجای خود محفوظ اما اگر این فلج را در ارتباط با ساختار حکومت و حسینقلی خانی حاکم نبینیم نمی توانیم قضاوت درستی بکنیم. از دخالت رهبر در همان ابتدای کار که واردات واکسن از انگلیس و امریکا را ممنوع اعلام کرد و حالا در هفت توی بیت رهبر سنگر گرفته و جواب کشتار کرونا درایران را نمیدهد و لابد آن را هم به گردن مسئولان اجرائی خواهد انداخت تا امام جمعه ها که هرکدام یک سازی زدند دراین مدت و فرماندهانی که ناگهان کاشف دستگاه کرونا یاب شدند و اخیرا هم می خواستند به امریکا واکسن برکت صادر کنند! رهبر اجازه عقب انداختن انتخابات مجلس و لغو راهپیمائی 22 بهمن را نداد و امام جمعه ها و مداحان هرکدام به نوبت با تعطیل شدن تجمع های مذهبی مخالفت کردند و حالا هیچکدام حاضر به قبول نتیجه توصیه ها و گنده گوئی هایشان نیستند. نه تنها پاسخگو نیستند بلکه هنوز هم ول کن نیستند. از جمله رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بنام حجت الاسلام"قمی" که حاضر نیست از "نان" هیات های مذهبی دل بکند و دیروز گفت:

«ما موالیان اهل بیت و علاقمندان به معارف الهی افرادی مسئولیت پذیر هستیم و اجازه نمی دهیم احکام و معارف بر روی زمین بماند. تعظیم شعائر حسینی تعظیم شعائر الله است و در هیچ ظرف مکانی و زمانی مانند دو ماه محرم و صفر نمی شود شعائر حسینی را گرامی نداشت.  ما بچه های هیات تکلیف گریز نیستیم و با مسئولیت پذیری که داریم اجازه نخواهیم داد دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص شعائر دینی بر زمین بماند.  هیات روضه خانگی و ایستگاه های صلواتی که سال گذشته تعطیل شد امسال با شکوه بیشتری باید برگزار شوند. ما اهالی هیات چون مسئولیت پذیر و قانونمدار هستیم اجازه نخواهیم داد تا با تعطیلی آیین های دینی در ماه محرم و صفر شعائر الهی تضعیف شود.  ما امسال در ماه محرم باید تمام ایران را سیاه پوش کنیم و همه دستگاه های اجرایی باید ظرفیت های خود را در جهت تعظیم شعائر به کار ببندند.»

تا اینجای کار ایشان زده زیر تمام پرتکل های مراعات کرونا و دلتا. اما پشت این خط هم نایستاده و به یکباره بجای همه کارشناسان اجتماعی به تقلید از رهبر جمهوری اسلامی در همین زمینه گفت:

«فرزندآوری و تحکیم بنیان خانواده یکی دیگر از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است که توسط هیات های مذهبی دنبال خواهد شد.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  17 ژوییه 2021

 
 

اشتراک گذاری: