ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 تیر 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 28 تیر

مردم جان به لب رسیده

ترس از "کرونا" ندارند!

 
 
 

 

 

ایران می رود به استقبال عید قربان و این درحالی است که کرونا برای گرفتن قربانی از میان مردم ایران نیازمند عید نیست! روز گذشته رسما اعلام شد که روزانه نزدیک به 8 هزار نفر فقط در تهران گرفتار کرونا می شوند که معلوم نیست چه تعداد آنها جان سالم بدر می برند و چه تعداد قربانی می شوند. قطعا آمار بهشت زهرا دقیق ترین آمار است، اما این آمار نیز محرمانه شده است.

در تهران تنها تا یک میلیون و 400  هزار نفر دوز اول واکسن کرونا را زده اند  و 480 تهرانی دوز دوم را.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا اعلام کرده که کشور باید برای مقابله با کرونا آرایش جنگی بگیرد.

متعاقب وی، وزیر کشور دولت روحانی نیز گفت که  پیشنهاد شده علاوه بر تعطیلی 3 روز آخر هفته (چهارشنبه عید قربان و پنجشنبه و جمعه) 3 روز دیگر هم بر این تعطیلات افزوده شود. یعنی تهران و کرج و احتمالا بسیاری از شهرهای بزرگ از بعد از ظهر سه شنبه این هفته تا چهارشنبه هفته آینده تعطیل خواهد شد. نوعی حکومت کرونائی.

از آنجا که خود میدانند مردم حاضر نیستند 7 شبانه روز در خانه بنشینند و از هر راه و امکان موجود برای سفر راه خواهند افتاد، ناجا اعلام کرده مسافرانی که به شهرهای قرمز نزدیک شوند آنها را باز خواهیم گرداند. توپ خالی. چرا که در راس نظام قطعا حکم صادر شده که هیچ بهانه ای برای برپائی تظاهرات اعتراضی دیگری را ندهید که آتش کنونی خوزستان به تهران و شهرهای مرکزی هم سرایت خواهد کرد. بنابراین، سیل اتومبیل ها راه خواهد افتاد و بعید است که مردم شهرهای شمالی کشور هم که با این مسافرت ها کار و کاسبی شان رونق می گیرد مانع ورود مسافران شوند. هیچکس پروای جان خود را ندارد، چرا که جان مردم از هر لحاظ به لبشان رسیده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  19 ژوییه 2021

 
 

اشتراک گذاری: