ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 خرداد 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

همه تریبون ها در خدمت رئیسی است

آیا "همتی" در نهایت

در برابر رئیسی قرار میگیرد؟

 
 
 

 

 

تمام تریبون های کشور برای حمایت از ابراهیم رئیسی بسیج شده است. علاوه بر صدا و سیما و مطبوعات و خبرگزاری های وابسته به سپاه و صدا و سیما و ... امام جمعه ها نیز تریبون های خود را اختصاص به تبلیغ رئیسی داده اند. تجربه ای که شکست آن را فراموش کرده اند. مردم درست علیه کسی که حکومت می خواهد به ریاست جمهوری برساند بسیج می شوند. فعلا معدود نامزدهائی که در صحنه مانده اند، یا از کلاب هاوس می توانند استفاده کنند و یا فیلم های ویدئوئی ضبط کرده و در فضای مجازی منتشر کنند. از جمله همتی و مهر علی زاده که حکومت خود تبلیغ می کند آنها پوششی و نمایشی هستند و برنده رئیسی است! و این درحالی است که مطابق نظرسنجی های غیر رسمی رئیسی کمتر میزان رای در میان همین جمع تائید صلاحیت شده دارد که در همین شماره پیک نت یک نمونه آن را می بینید.

همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی است و ظاهرا کارنامه مثبتی در تثبیت نرخ ارز داشته و در دو روز اخیر بر فعالیت های خود افزوده است. از جمله با ارائه نظراتش که یک نمونه آن را در ادامه می خوانید و می توانید بشنوید. او گفته است:

بر خلاف تصور مردم، بانک مرکزی در دولت رای ندارد و من هم نقشی در دولت فعلی ندارم.

من معتقد به دیپلماسی فعال هستم. با شرق و غرب.  باید با چین و روسیه تعامل کنیم . با غرب هم باید بر اساس منافع ملی کار کنیم. من طرفدار دیپلماسی اقتصادی در سیاست خارجی هستم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  30 مه 2021

 
 

اشتراک گذاری: