ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 خرداد 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

از میان خبرهائی که این روزها به آنها توجه نشد

دولت عراق مصمم به چیدن

پر و بال حشد الشعبی است!

 
 
 

 

 

اخبار مربوط به انتخابات و انفجار و حریق پالایشگاه تهران (که هنوز حکومت زیر بار اعلام انفجار آن نرفته اما فیلمی که از لحظه وقوع حادثه در همین شماره پیک نت و در صدر اخبار سیاسی این شماره منتشر شده حکایت از همین انفجار دارد) و غرق شدن یک ناو نظامی ایرانی همه باهم، در این روزها برخی خبرهای مرتبط با ایران و نه البته در ایران را به حاشیه برده است. آن دو حادثه را کمتر کسی حوادثی غیر سازمان یافته و آن را ادامه قدرت نمائی عوامل نفوذی اسرائیل میدانند. انکار مقامات حکومتی برای پذیرش این واقعیات را هم مردم ادامه سیاست پنهان کاری و فریب افکار عمومی قلمداد کرده اند.

یکی از اخباری که در این روزها به آن توجه نشد و یا کمتر توجه شد، سخنان نخست وزیر عراق "الکاظمی" است که حکایت از تصمیم قاطع دولت عراق برای خلع سلاح حشد الشعبی و دیگر گروه های شبه سیاسی وابسته به جمهوری اسلامی دارد. الکاظمی  در ادامه ارائه دلائل دولت عراق برای دستگیری یکی از فرماندهان عالی نظامی حشدالشعبی گفته است:

حشدالشعبی یک بسیج ملی ناموفق است، زیرا آنها تحت رهبری ایران بوده و رهبران حشد الشعبی به آنها وفا دارند. گروه های وابسته به حشدالشعبی در ترور، آوارگی، غارت و فساد دست دارند.

ما همکاری امنیتی بزرگی با جمهوری اسلامی ایران داشتیم و موفق شدیم از طریق این هماهنگی‌ها، پاره‌ای حملات داعشی‌ها را مانع شویم.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  7 ژوئن 2021

 
 

اشتراک گذاری: