ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 خرداد 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در دیدار مدیران رسانه ها با رئیسی

اگر برنده شدید، راه تا نیمه

رفته روحانی را ادامه بدهید

 
 
 

 

 

آنچه درباره دیدار برخی مدیران رسانه های داخلی با ابراهیم رئیسی، پیش از آغاز رای گیری گفته شد عمدتا از سر خشم بخاطر این دیدار بود و به همین دلیل به محتوای گفته ها دراین دیدار توجه نشد. شاید ستاد رئیسی فورا این دیدار را به حساب بیعت رسانه های اصلاح طلب با وی تبلیغ کردند اما واقعیت این نیست. بخوانید آنچه را این مدیران خطاب به رئیسی گفتند:

«محمدعلی وکیلی» مدیر مسئول روزنامه ابتکار گفت از رای خود در سال 96 به روحانی پشیمان است. بلافاصله بقیه مدیران واکنش منفی به او نشان دادند و از آن جمع مدیرعامل خبرگزاری ایلنا گفت: دولت روحانی در یکی از سخت‌ترین برهه‌های تاریخ معاصر کشور توانست از افتادن کشور به ورطه ورشکستگی اقتصادی جلوگیری کند، اگر شما در این انتخابات پیروز شدید نقاط قوت دولت روحانی را برای گذر کشور از شرایط نامناسب فعلی در دستور کار قرار دهید و کشور را از شرایط فعلی خارج کنید.

مدیر مسئول نشریه راوی نیز گفت: من همچنان از رایی که در سال‌های ۹۲ و ۹۶ به روحانی دادم دفاع می‌کنم. البته بخشی از وعده‌هایی که آقای روحانی داده بودند محقق نشد و از این بابت گلایه ‌مندیم.

مدیرعامل خبرگزاری ایسنا نیز گفت: سیاست خارجی دولت روحانی مثبت بود. ایجاد زمینه ارتباط با دنیا بسیار حائز اهمیت است چرا که امروز آثار ارتباط یا عدم ارتباط با دنیا بر سر سفره مردم دیده می‌شود. باید در مقابل کسانی که امثال فاجعه آتش زدن سفارت عربستان را پدید آوردند و در سیاست خارجی در رابطه با همسایگان مشکل ایجاد کردند و می‌کنند ایستاد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  19 ژوئن 2021

 
 

اشتراک گذاری: