ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

31 خرداد 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 31 خرداد

اولین پس گردنی به رئیسی

توسط مرد سایه به سایه رهبر

 
 
 

 

 

وحید حقانیان (مشهور به سردار وحید) مرد سایه به سایه رهبر جمهوری اسلامی است. حتی زمانی که رهبر برای هواخوری از بیت بیرون می رود حقانیان پشت سر اوست، وقتی مراسم تحلیف رئیس جمهورها انجام می شود حقانیان نفر سوم میان رهبر و رئیس جمهور جدید است.  محرمانه ترین ماموریت ها را انجام میدهد اما درباره این ماموریت ها دهان نمی گشاید. می گویند سردار سپاه است اما کسی او را در لباس سپاه ندیده. شب کودتای انتخاباتی 88 میرحسین موسوی نامه ای در اعتراض به حمله به ستاد انتخاباتی اش و آغاز کودتا برای علی خامنه ای نوشت و بدست یکی از معتمدان واسطه بین خود و بیت رهبری داد تا به رهبر جمهوری اسلامی برساند. آن که نامه را دریافت کرد وحید حقانیان بود و نه علی خامنه ای. هم او به حامل نامه گفت: به آقای موسوی بگوئید که انتخابات تمام شده و احمدی نژاد رئیس جمهور است و این نوع نامه ها و اعتراض ها بی فایده است. میگویند بسیار بد دهان است و یکبار با سردار سلیمانی چند ماه پیش از ترور او در بغداد در بیت رهبری بااو  دهان به دهان شد که با چند ناسزای سلیمانی عقب نشست. بنابراین موقعیت، آنچه بعنوان تفسیر او از مقدمه و نتیجه انتخابات 1400 روز گذشته منتشر شد را می توان یک هشدار به رئیسی دانست که بداند با چه تدابیر و شرایطی رئیس جمهور شد و مبادا پا را از گلیم خود دراز تر کند و بقول معروف "یابو برش ندارد!" او در تفسر خود نوشت: برداران

«لازم است این نکته را اضافه کنم که حضور آقایان همتی و رضائی و قاضی زاده بعنوان سه رقیب برای جناب آقای رئیسی ، امداد الهی به حساب آمده و یقینا باید گفت این ها خود را بگونه ای دانسته یا ندانسته خرج انقلاب کردند وگرنه با توجه به شرایط رد صلاحیت ها ، تحریم انتخابات توسط بیگانگان و حتی احمدی نژاد، اگر بعد از کنار کشیدن نامزدهای پوششی، این سه نفر نیز اعلام انصراف کرده بودند، یقینا چالش بزرگی بوجود می آمد.»

عباسعلی کداخدائی پیشکار احمد جنتی و سخنگوی شورای نگهبان نیز پس از اعلام لیست تائید صلاحیت ها گفته بود همتی حق انصراف ندارد مگر آن که شورای نگهبان بار دیگر صلاحیت او را (در صورت برخی اظهار نظرها) رد کند!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  21 ژوئن 2021

 
 

اشتراک گذاری: