ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 اردیبهشت 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

موقعیت لاریجانی در میان دو طیف انتخاباتی

سئوال رئیسی از منشی رهبر:

تکلیف من چیه؟ نامزد بشم یا نشم؟

 
 
 

 

 

سایت تابناک که گویا از جانب محسن رضائی دبیر مجمع مصلحت نظام حمایت می شود پیش بینی کرده که ابراهیم رئیسی نامزد ریاست جمهوری خواهد شد. این که این پیش بینی درست از آب در آید و یا در نیآید مهم نیست، مهم آن متنی است که این سایت آن را دلیل به میدان انتخابات 1400 آمدن رئیسی دانسته است. تابناک نوشته که در افطاری رهبر جمهوری اسلامی رئیسی شرکت کرده بود اما انتظارش برای این که رهبر اشاره به او بکند که در انتخابات بیاید و یا نیاید بی نتیجه ماند و به همین دلیل هنگام خروج از مهمانی دم در از اصغر میرحجازی منشی امنیتی رهبر می پرسد که بالاخره تکلیف من چیست؟ بیایم و نیایم؟ و منشی گفته مثل سال 96 بیا. مشکلی نیست.

بحث درست همینجاست. این که آیا قرار است سکان ریاست جمهوری بدست کسی داده شود که از منشی رهبر کسب تکلیف می کند؟ سالی که نکوست از بهارش پیداست!

در باره انتخابات 1400 این نظر عباس عبدی هم منتشر شده: «اصلاح‌طلبان می‌توانند حتی به کاندیدای اصولگرایی که او را کم‌ خطر می‌دانند رأی بدهند».

 غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران در گفتگو با «خبرآنلاین» گفته است: «من ارتباطی با آقای لاریجانی ندارم. من می‌دانم که خیلی از نیروهای اصولگرا دارند روی یک چهره‌ای که بتواند شرایط کشور را مدیریت کند فکر می‌کنند؛ آقای لاریجانی این پتاسیل را دارد. آقای لاریجانی یک سری دشمنان سیاسی قسم خورده دارد؛ می‌خواهند از حضور لاریجانی در انتخابات وحشت بیندازند. تا این لحظه حمایت کارگزاران از لاریجانی شایعه است اما ممکن است شرایط جوری پیش برود که از وی حمایت شود». به نظر می‌رسد شانس علی لاریجانی در جبهه اصلاحات نسبت به ماه‌های پیش به شدت افزایش یافته است.

نامه نیوز نوشت: با همه این اوصاف به نظر می‌رسد که علی لاریجانی در صورت نامزدی در انتخابات می‌تواند مهره‌ای مهم و تعیین‌کننده باشد. البته که حضور لاریجانی در انتخابات به این سادگی‌ها هم نیست و پیش‌ نیازهایی دارد؛ از جمله آنکه تمام اصلاح‌طلبان بر او اجماع کنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  9 مه  2021

 
 

اشتراک گذاری: