ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 اردیبهشت 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 22 اردیبهشت

رهبر ج. اسلامی طرح

دولت جوان را پس گرفت

 
 
 

 

 

رهبر جمهوری اسلامی در دیدارهای خود با گروه هائی که به دیدارش برده می شوند، اغلب هیجانی شده و حرف هائی می زند که بلافاصله به دست آویزی برای تنش در درون حکومت تبدیل می شود. آنچنا که خود پس از مدتی ناچار می شود ماله بدست گرفته و آن را صاف و صوف کند. بخشی از خوراک تبلیغاتی جناح های حکومتی علیه یکدیگر از همین روش ایشان بر می خیزد، تا آنجا که دعوای مردم با حکومت کمتر از دعوای خود حکومتی ها با یکدیگر است!

سخن و توصیه او در یکی از سخنرانی های اواخر سال گذشته درباره تشکیل دولت جوان از جمله همین سخنان کمتر فکر شده و دستآویز جدال جناح های درون حکومتی بود. با آن سخنان عده ای فکر کردند نوبت به آذری جهرمی وزیر ارتباطات رسیده و به همین دلیل شروع کردند آجر از زیر پای او کشیدن. بعد نوبت سرداران شد که سردار جوان سعید محمد که نایب سردار است قالیباف و رضائی و ضرغامی و رستم قاسمی، حسین دهقان، افشاری و ... بقیه را پس زد و خود را نامزد انتخابات اعلام کرد. شروع شد آجر از زیر پای این نایب سردار جوان هم کشیدن، در خود سپاه. والا مردم که زیاد اعتنائی به این جدال و رقابت نداشتند. این ماجرا ادامه یافت تا کار رسیدن به ابلاغیه غیر قانونی شورای نگهبان و تعیین سن نامزدهای انتخابات 1400 و درجه نظامی آنها که هدف حذف جهرمی و سعید محمد جوان بود. بالاخره روز گذشته رهبر جمهوری اسلامی ناچار شد یک سخنرانی نیمه انتخاباتی بکند و توضیحاتی در باره دولت جوان بدهد. او گفت: «برخی تصور کردند که منظور از دولت جوان انقلابی دولتی است که همه اعضای آن در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال باشند. در حالی‌که این به معنای نادیده گرفتن صاحبان تجربه و کار آزمودگان و دنیا دیدگان نیست. دولت جوان انقلابی فقط شامل وزرا نمی شود بلکه مجموعه وسیعی از صدها مدیر مؤثر و تعیین کننده است که همه این رده ها می تواند میزبان جوانان مؤمن و انقلابی باشد.»

رهبر جمهوری اسلامی در ادامه همین سخنان یکی از اتهاماتی که در تمام زمینه ها و از جمله همین انتخابات ریاست جمهوری متوجه اوست را سعی کرد رد کند و گفت:« بنده در مورد حضور اشخاص در انتخابات هیچ دخالتی نمی‌کنم! در دوره‌های گذشته افرادی که قصد کاندیداتوری داشتند، نظر من را می‌پرسیدند که می‌گفتم «نه موافقم نه مخالفم» یعنی نظری ندارم اما در این دوره گفتم همین مطلب را نیز نمی‌گویم.»

یکی از بندهای نماز میت این شهادت است که "او در زمان حیات دروغ نگفت!". آقای خامنه ای در نماز میتی که برای هاشمی رفسنجانی خواند از زمزمه این بند بدرستی خودداری کرد زیرا هاشمی دروغ بسیار گفته بود. حال باید دید در نماز میتی که برای او می خوانند این شهادت را آن که نماز را می خواند جرات دارد از خدا نترسیده و زمزمه کند؟

همه میدانند که اگر رئیسی قوه قضائیه را به حال خود رها کرده و بخواهد رئیس جمهور شود، بدون اطلاع و اجازه رهبر جمهوری اسلامی این کار را نه کرده و نه خواهد کرد! همینگونه است به میدان آمدن و یا به میدان نیآمدن علی لاریجانی و یا اسحاق جهانگیری. حساب سرداران سپاه هم که مستقیما با ایشان است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  12 مه  2021

 
 

اشتراک گذاری: