بی سر و صدا

اینترنت ماهواره ای

ازعراق گذشت و به ایران رسید

 

بمباران اردوگاه تروریست ها

برای خنثی سازی تقسیم سوریه

راشا تودی و یونگه-  ترجمه رضا نافعی

(پیک هفته ۱۰۹) 25 اردیبهشت ماه 1400 - 15 مه 2021

 pyknet100@gmail.com


25-22 اردیبهشت

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


25-22 اردیبهشت

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


25-22 اردیبهشت

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


25-22 اردیبهشت

منتخب اخبار
شهرستان ها


25-22 اردیبهشت

منتخب اخبار ورزشی


25-22 اردیبهشت

منتخب اخبار اقتصادی

 

عنوان اول پیک نت 25 اردیبهشت

ضرورت تشکیل ستاد

 رهبری انتخابات 1400

این نظر که انتخابات 1400 مهم ترین انتخابات بعد از انقلاب 57 در ایران است، کم کم صحت خود را نشان میدهد و هنوز باید در انتظار اخباری مهم تر از ثبت نام چهره هائی بود که در روزهای اخیر خود را برای این انتخابات نامزد کردند. شواهد نشان میدهد آنها که در پی مهندسی انتخابات ریاست جمهوری بودند و هنوز هم هستند، مانورها و نقشه هائی را تدوین کرده اند تا به آن نتیجه ای که در سر داشتند و هنوز هم دارند برسند. شاید مهم تر از عقب نشینی شورای نگهبان و پس گرفتن بی و سرصدای ابلاغیه استصوابی اش که می خواست وزارت کشور را مسئول رد صلاحیت ها کند، پیش بینی توطئه ها و نقشه ها بود. این مهم را طرفداران اصلاحات و تغییرات باید در نظر بگیرند و برای آن آماده شوند. شواهد نشان میدهد که حجتیه اندیشان و پایداری ها می خواهند از تنوع نامزدها برای پراکنده کردن آراء استفاده کرده و مطلوب خود را به پیروزی برسانند. این مهم ترین نکته ایست که باید به آن توجه کرد و تدارک تجمع آراء را از هم اکنون دید. شواهد برخاسته از برخی اظهار نظرها نشان میدهد که کسانی مانند تاج زاده به این نکته توجه دارند چرا که وقتی از پیش بینی رد صلاحیت خود سخن می گوید، از حضور در انتخابات و پیش بینی حمایت از برخی نامزدها را نیز سخن می گوید. پس از تائید صلاحیت ها و قطعی شدن نام کسانی که در رقابت ها می مانند دقیق تر از اکنون می توان و باید سخن گفت. نباید دچار توهم شد و در ارزیابی توازن نیروها و تجمع آراء برای رسیدن به کف انتظارات غافل ماند. مانورهای احمدی نژاد در روزهای اخیر را نیز باید بخشی از همان روندی ارزیابی کرد که در بالا به آن اشاره شد. یعنی پراکنده کردن آراء و کمک به نامزد اصلح حجتیه و پایداریچی ها. او که حدس قریب به یقین می زند رد صلاحیت خواهد شد یا با اعلام حمایت از نامزد اصلح وظیفه خود را انجام خواهد داد و یا با اعلام شرکت نکردن در انتخابات طیفی را به سمت انفعال خواهد کشاند که بازهم به همان هدف پیروزی اصلح پایداری و حجتیه ختم می شود. آراء آنها آراء سازمان یافته و منسجم است و این آراء غیر منسجم است که می خواهند آن را منفعل کنند. باید یک هسته مرکزی بعنوان زعیم طیف وسیع طرفدار اصلاحات و تغییرات از امثال محمد خاتمی، حسن خمینی و ... تشکیل شود تا فرمان اتحاد و قرار گرفتن پشت یک نامزد انتخاباتی را صادر کند. شاید این هسته مرکزی بتواند از مشورت میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی نیز بهره ببرد.


نظامی: دخل زنان را به ولایت برند...

آنها که در زندانها می مانند

و آنها که رهبر عفو می کند!


دوستی "خاله خرسه" حماس

نتانیاهو برای نجات خود

به جنگ غزه نیاز داشت!


سرمقاله 786

حاکمیت نخواهد توانست گریبان

خود را از چنگال تغییرات رها کند


پرچم پیروزی بر فاشیسم هیتلری

بر فراز کاخ "رایشتاک"!

ساویتسکایا راسیا- ترجمه نعمت بوستانی


عنوان اول پیک نت 22 اردیبهشت

رهبر ج. اسلامی طرح
دولت جوان را پس گرفت


در دقیقه 90

زمزمه تغییرات و تصمیمات جدید

برای رونق انتخابات 1400


آنچه آقای خمینی گفت

آنچه در زمان آقای خامنه ای انجام شد

آقای خمینی سخنرانی بسیار کرد. پیش از انقلاب کمتر و پس از انقلاب بیشتر. در برخی از این سخنرانی ها، او نظراتی را مطرح کرد که در زمان خودش ناچار شدند تا حدودی آن را پذیرفته و اجرا کنند اما پس از فوت او، آن سخنان را نه تنها معیار عمل حکومتی قرار ندادند بلکه حتی پخش آن را ممنوع کردند. از جمله همین سخنانی که او درباره شورای نگهبان و انتخابات گفت و در این روزها، آنها که دسترسی به آرشیوها دارند این سخنان را روی شبکه اینترنت منتشر کرده اند.


بامید کوچ از قوه قضائیه به قوه مجریه

حرف های انتخاباتی رئیسی

نه آب می شود و نه نان!


جان مردم جهان

در دست هیولای داروسازی!

"بنیاد فرهنگ استراتژیک


 

چرا کار به آتش زدن

کنسولگری ایران در کربلا کشیده شده؟

 

 

پس از آن همه گنبد طلا به کربلا منتقل کردن و مارش دهها میلیارد تومانی اربعین در کربلا راه انداختن که بخش مهمی از هزینه آن را قالیباف شهردار وقت تهران پنهانی تامین کرد، حالا کنسولگری ج. اسلامی در کربلا به آتش کشیده می شود. کجای سیاست ها غلط بوده که کار به اینجا کشیده است؟ نفوذ در گروه های شبه نظامی که دستشان در جیب جمهوری اسلامی در این حوادث نقش دارد؟ اینها واکنش به بالا بردن عکس های بزرگ علی خامنه ای در خیابانهای نجف و کربلاست؟ دست های پنهان می خواهند بار دیگر جنگی را میان ایران و عراق ترتیب بدهند؟ می خواهند زمینه ای که برای مصالحه میان ایران و عربستان و خاتمه جنگ یمن فراهم شده را تخریب کنند؟ همه این احتمالات هست و باید به آن اندیشید!

 
 

سیب انتخابات هنوز در آسمان می چرخد

جهانگیری خود را آماده

انتخابات 1400 کرده است!

 

حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت چهار شنبه با نزدیک به 8 هزار و 500 خواننده روی تلگرام این روزنت پر مخاطب ترین مطلب بود. روی فیسبوک پیک نت نیز همین عنوان اول بیشترین خواننده را داشت و روی 9 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.

آدرس فیسبوک پیک نت اینجا


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران