ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 فروردین 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 24 فروردین

چه کسی دقیقه 90

وارد میدان 1400 خواهد شد؟ 
 
 

 

 

این نکته کم کم برای همه آنها که وارد گود انتخابات 1400 شده اند و یا رویدادهای آن را با دقت دنبال می کنند روشن شده که نامزدهای اصلی این انتخابات هنوز رونمائی نشده اند، گرچه رونمائی غیر رسمی شده اند!

روز گذشته سلیمی نمین سردبیر سابق کیهان هوائی که کمتر از حسین شریعتمداری به بیت رهبری نزدیک نیست نیز در مصاحبه ای کوتاه، غیر مستقیم به شریعتمداری جواب داد. کیهان دو روز پیش نوشت که تعدادی از جبهه باصطلاح انقلاب نامزد انتخابات شده اند که همه شان قابل تائید و احترامند اما بهتر است همگی به سود یکیشان کنار بروند تا مبادا انتخابات دو قطبی شود!

سلیمی نمین که متین تر از شریعتمداری سخن می گوید، در مصاحبه با "نامه نیوز" گفت:

«برخی متاسفانه به صورت گسترده تخریب را دنبال می‌کنند و باعث می‌شوند که افراد برای مصون ماندن از تخریب سعی کنند نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری را در آخرین فرصت‌ها اعلام کنند. - فعلا- تا چشم کار می‌کند نامزد درجه دوم دیده می‌شود. چهره‌های اصلی و تعیین کننده یا هنوز تصمیم نگرفته‌اند و یا خیال ندارند تصمیم خود را زودتر از دقیقه 90 اعلام کنند.»

تقریبا همزمان با انتشار همین مصاحبه، نخست وزیر کره جنوبی که در تهران بود، با علی لاریجانی که فعلا هیچ مقام حکومتی ندارد دیدار و مذاکره کرد! در این دیدار لاریجانی بر خلاف سخنان غیر دیپلماتیک و بازاری قالیباف که در ادامه میخوانید، از نخست وزیر کره جنوبی خواست تا پولهای ایران که به امانت در آن کشور بوده را آزاد کند!

قالیباف نیز بعنوان رئیس مجلس با نخست وزیر کره جنوبی دیدار کرد و به او گفت:

"اگر سفیر شما در بازار تهران از مردم سئوال کند که رفتار کره جنوبی از سال 2018 تاکنون چطور بوده متوجه می شود که این رفتار اصلا قابل قبول نیست. انتظار داریم  راه حل فوری و عملی برای حل مشکل منابع ارزی ایران ارائه و پولهای بلوکه شده ما آزاد شود!"


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  13 آوریل  2021

 
 

اشتراک گذاری: