ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۳ اسفند  ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت ۳ اسفند

چین، هند و ایران

دوست و همکاران روسیه اند!

 
 
 

 

 

روزگذشته رئیس جمهور روسیه سخنرانی مهمی ایراد کرد که در آن علاوه بر مسائل مربوط به جنگ اوکراین و خنثی سازی توطئه حمله به روسیه و تقسیم آن به سبک یوگسلاوی به چند کشور کوچک و تابع ناتو، به مسائل مهمی در ارتباط با تحولات مثبت اجتماعی و اقتصادی داخل روسیه نیز پرداخت. در ارتباط با مسائل داخلی، برجسته ترین نکات آن را در شماره آینده پیک نت منتشر خواهیم کرد. اما در ارتباط با مسائل مربوط به جنگ اوکراین که مشروح آن را در همین شماره پیک نت می خوانید، این فرازها را استخراج کرده ایم:

غرب قصد دارد یک درگیری محلی را به رویارویی جهانی تبدیل کند اما شکست روسیه در میدان نبرد غیرممکن است. به همین دلیل حملات خبری هر چه شدیدتر می‌شود و دائماً دروغ می‌گویند.

هیچ کشوری در جهان به اندازه آمریکا در خارج از کشورش پایگاه نظامی ندارد. تعداد آنها به صدها پایگاه می‌رسد که در کل زمین پراکنده است. غرب از اوکراین به عنوان نوک پیکان علیه روسیه استفاده می‌کند. واشنگتن به آزمایش سلاح‌های هسته‌ای فکر می‌کند، چنین اطلاعاتی از قبل در دسترس است. اگر آمریکا ابتدا این کار را انجام دهد، وزارت دفاع روسیه و "روس اتم" هم باید آماده آزمایش تسلیحات هسته‌ای باشند. تصور غرب به عنوان یک پناهگاه امن، شبحی بیش نیست و یک فیک است.

غرب قبل از آغاز عملیات ویژه سلاح به اوکراین منتقل می‌کرد و تلاش داشت تا سلاح‌های بیولوژیکی و هسته‌ای را در اختیار اوکراین قرار دهد.

کشورهای غربی ارتش اوکراین را آموزش داده و به آن تسلیحات داده‌اند. غرب ۱۵۰ میلیارد دلار کمک نظامی در اختیار اوکراین گذاشته و این جریان ادامه دارد. غرب در حال آماده سازی اوکراین برای یک جنگ بزرگ بود و امروز آنها این را اعتراف می‌کنند. آمریکا و ناتو به سرعت پایگاه‌های نظامی و آزمایشگاه‌های بیولوژیک مخفی خود را در نزدیکی مرزهای ما ایجاد کردند. آنها برای سناریوی عملیات نظامی آتی در طول مانورها آماده می‌شدند و آنها رژیم کی‌یف را که توسط خود آنها کنترل می‌شد را آماده می‌کردند.

روسیه کریدورهای لجستیکی جدید خواهد ساخت، مسیرهای داخلی و خروجی به آسیا را توسعه خواهد داد. دولت توجه ویژه‌ای به کریدور بین‌المللی "شمال- جنوب"، "راه آهن ترانس سیبری"، مسیر بایکال - آمور، مسیر دریای شمال نشان خواهد داد. این امر باعث گسترش و تعمیق همکاری با چین، هند، ایران و سایر کشورهای دوست خواهد شد. مهمترین عنصر حاکمیت اقتصادی، آزادی کارفرمایی و کارآفرینی است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۲ فوریه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: