ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۳ اسفند  ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنان زیوگانف درباره سخنرانی پوتین

در سخنان قاطع پوتین

هیچ تزلزلی برای پیروزی نبود!

 
 
 
 

 

روزنامه حزب کمونیست روسیه، بلافاصله پس از پایان سخنرانی روز گذشته مهم پوتین نوشت که دبیر کل کمیته مرکزی حزب کمونیست فدراسیون روسیه، رئیس فراکسیون حزب کمونیست در دومای دولتی، گنادی زیوگانوف، در پایان سخنرانی پوتین گفت:

«سخنرانی رئیس جمهور، خطاب به هیات دولت، شورای فدراسیون و دومای دولتی (مجلس فدرال)، نمایندگان روحانیت و شرکت کنندگان در عملیات ویژه نظامی برای حفاظت از دونباس که در سالن حضور داشتند ایراد شد.

من معتقدم که سخنرانی امروز رئیس جمهور در مجمع فدرال فدراسیون روسیه، ماهیت بسیار مهم و اصولی داشت. آنگلوساکسون ها و ناتو ما را به چالش کشیدند و این چالش به یک جنگ تمام عیار و همه جانبه تبدیل شده است.

 رئیس جمهور با لحنی کاملاً مطمئن صحبت کرد و هیچ ضعف و سستی در بیانات وی نبود. نیروهای میهن پرست و مردم از این رویکرد رئیس جمهور ما کاملا راضی هستند. ما معتقدیم که بدون موفقیت و پیروزی ما در عملیات ویژه نظامی، ناتو و آمریکایی‌ها نخواهند گذاشت ما در صلح زندگی کنیم. باید درک کرد که موضوع به درگیری نظامی در اوکراین خاتمه نخواهد یافت. جنگ غرب با روسیه در همه زمینه ها، یعنی فرهنگ و تمام امور مالی و اقتصاد روسیه اعلام شده است.

پوتین به طور منطقی و با جزئیات در مورد وضعیتی که در اطراف دونباس و عملیات ویژه نظامی ایجاد شده صحبت کرد. غرب همچنان به تقویت هیستری و مسلح کردن رژیم نازی- باندرای اوکراین که نقش ارتش استعماری را بازی می کند، ادامه می دهد. من مطمئن هستم که موضع ضد استعماری روسیه در آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین حمایت گسترده ای خواهد داشت.

سفرهای لاوروف به آفریقا کاملاً موجه است. به نظر ما، دیدار آتی پوتین با رهبری چین نیز قابل توجه خواهد بود.

شنیدن نظر رئیس جمهور در مورد پیشنهادهای حزب ما برای ما اساساً مهم بود. در دیدار اخیر ما با رئیس جمهور  وی تاکید کرد که حزب کمونیست فدراسیون روسیه و نیروهای چپ میهن پرست کارهای زیادی برای اجرای برنامه های بین المللی و اجتماعی روسیه انجام داده اند. به خصوص در حوزه امنیتی.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۲ فوریه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: