ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۹ اسفند  ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تفسیر یک سایت نزدیک به سپاه از سخنان رئیسی

راست افراطی با سلاح "دلار"

برای قبضه قدرت خیز برداشته!

 
 
 

 

 

دلار به مرز ۷۰ هزار تومان نزدیک شده و این نزدیکی مهم ترین بحث هم در میان مردم و هم در خود دولت است. خبرگزاری ایرنا روز گذشته به نقل از ابراهیم رئیسی نوشت:

«جهش های ناگهانی قیمت ارتباطی با مولفه های بازار و تجارت ندارد و صرفا نتیجه انتظار تورمی و تلاش برای ایجاد تلاطم و التهاب درعرصه اقتصاد است که از خارج کشور ایجاد می شود و برخی هم در داخل در آتش آن می دمند»

یک سایت خبری – تحلیلی بنام "اخبار سوریه" که افرادی از سپاه و عمدتا سپاه قدس در انتشار آن نقش دارند بلافاصله نوشت:

کاش آقای رئیس دولت دقیق‌تر می‌گفت که چه کسانی در داخل در آتش افزایش قیمت دلار و سقوط پول ملی می‌دمند؟ آقای سید ابراهیم رئیسی، چرا از گفتن حقایق طفره می‌روی و به صراحت نمی گویی که جریان‌های راست افراطی در داخل و آن‌هایی که به فکر کشاندن دوباره کشور به آشوب هستند تا نهادهای تصمیم‌گیر را در دست بگیرند با امریکایی‌ها دست‌شان در یک کاسه است؟ چرا از آن‌هایی که در دبی و اربیل صرافی دارند و اجازه برخورد با گردانندگان اصلی ماجرا را نمی‌دهند نمی‌گوئید؟

شما که بهتر می‌دانید و دقیقا میدانیم که اطلاع کامل دارید حتی با  اسم و رسم که گردانندگان این سیرک  چه کسانی هستند و ارتباطات آن‌ها را با خارج از کشور به خوبی میدانید. میدانید چه کسانی دارند گوشت مردم را می‌جوند و با خون آن‌ها سیراب می‌شوند تا قدرت را در کشور قبضه کنند؟ ترس و واهمه تا کی؟ چرا مردم باید همچنان هزینه‌های جنگ قدرت در داخل کشور و بند و بست‌ها را بدهند؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۸ فوریه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: