ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۴ اسفند  ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

هر امام جمعه ای ساز خود را می زند

علم الهدا آتش به اختیارها را

دعوت به مقابله با بی حجابی کرد!

 
 
 
 
 

 

ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه ای که گذشت، به مسئله مسمومیت دانش آموزان (بویژه مدارس دختران) ورود کرد و گفت:

انتظار می‌رود همانطور که مقامات ارشد کشور تاکید کرده‌اند در کوتاه‌ترین زمان با شناسایی عوامل ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان و برخورد قاطع و درس‌آموز، از تکرار این حوادث ناگوار جلوگیری شود.

همزمان با این سخنان ابوترابی فرد، علم الهدا امام جمعه مشهد که در این روزها شایعه برکناری اش از امام جمعه ای مشهد شنیده میشود، در سخنانی تحریک آمیز گفت: دیگر اقتدار امنیتی نظام نمی تواند در مقابله با کشف حجاب میدانداری کند؛ برادران و خواهران! همه شما باید با این موضوع مقابله کنید."

بر خلاف برداشت هایی که از این سخن علم الهدا شده، او عقب نشینی نکرده، بلکه نیروهای آتش به اختیار را تحریک کرده تا به اقدامات خود در مدارس دخترانه و خیابانها ادامه بدهد و حتی آن را تشدید کنند.

حتی همین دو اظهار نظر نشان میدهد که مملکت ملوک الطوایفی است و هر امام جمعه ای در منطقه که در آن مستقر است حرف خودش را می زند و کاری به تصمیمات نظام ندارد.

هیچ امام جمعه ای در جمعه ای که گذشت، کلامی در حمایت از اقدام نیمه کاره بانک مرکزی برای برگرداندن ارزهای صادراتی به کشور سخن نگفت، اما در تمجید از حجاب کم نگذاشتند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۵ مارس ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: