ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۲ اسفند  ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت ۲۲ اسفند

امریکا، امروز در انتظار

بزرگترین سونامی بانکی 
 
 
 

 

امروز (دوشنبه) برای بانکهای امریکا یک روز پر خبر است. مطابق پیش بینی رسانه های امریکائی، مردم برای بازپس گیری پولهای خود به طرف بانکها هجوم خواهند برد. این پیش بینی زمانی در رسانه های امریکا مطرح شد که بانک "سیلیکن ولی" اعلام ورشکستگی کرد و پس از آن بلافاصله ۴ بانک‌ بزرگ‌ امریکایی ۴۷ میلیارد دلار از دست دادند. این خبر در پیک نت روز گذشته برای نخستین بار منتشر شد و بدنبال آن رسانه های داخل کشور و برخی کاربران روی شبکه های اینترنتی آن را منتشر کردند. در خبر روزگذشته پیک نت که همچنان در صفحه اول امروز پیک نت نیز قابل دسترسی است نوشته شد:

«بازار سهام امریکا نیز همچنان در حال فرو ریختن است. شرایط اقتصادی مثل ابتدای زمان Great Depression  شده است. تقریبا مشابه سال ۲۰۰۸. پیش بینی همه مطبوعات امریکا اینست که از دوشنبه، با شروع روز کاری، مردم و موسسات مالی از ترس اعلام ورشکستگی بانکها، پولهایشان را از بانکها بیرون خواهند کشید. این وضع مصادف شده با اخبار مربوط به رونق اقتصادی چین و مقاومت اقتصادی روسیه در برابر تحریم ها و از بین رفتن قدرت دلار نفتی. هژمونی و سلطه دلار دارد از بین می رود.»

خبر و گزارش بالا، امروز با انتشار این خبر کامل شد: «اقتصاد کشورهای عضو بریکس BRICS  از اقتصادهای G7 پیشی گرفت.»

تمام این حوادث و رویدادهای سیاسی و اقتصادی که نقطه پایانی است بر جهان تک قطبی به رهبری امریکا، در اوکراین با پیشروی های ارتش روسیه در برابر ناتو و ارتش اوکراین در حال تثبیت است. اگر همه آنچه در خبر "انهدام ستاد حمله به روسیه با موشک کینژال روسی در اوکراین" در شماره امروز پیک نت می خوانید واقعیت بی خدشه باشد، باید گفت روسیه بی سر و صدا و جنجال خبری ضربه مهلکی به امریکا و ناتو در اوکراین وارد آورده و خواب و خیال حمله (حتی اتمی) به روسیه و سپس تقسیم آن به جمهوری های کوچک را نقش بر آب کرده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۱۳ مارس ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: