ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۷ اسفند  ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نزدیک ترین نقطه به خاک امریکا

گشت هوائی پوتین برای

بررسی موقعیت نظامی سیبری!

 
 
 

 

حادثه سقوط پهپاد امریکائی در دریای سیاه در جریات تعقیب و گریز با میگ های روسیه، تحویل  چهار جنگنده میگ 29 به اوکراین از سوی لهستان، عضو ماجراجوی ناتو و دیگر شایعات پیرامون مستقیم تر و علنی شدن حضور نظامی امریکا در اوکراین نشانه هائی است از عزم غرب برای ادامه تقابل ناتو با روسیه. تقابلی که خواه نا خواه در جبهه شرق نیز همگرائی های نظامی را موجب خواهد شد. باید منتظر نتیجه دیدار دو روزه شی جین چینگ رئیس جمهور چین از روسیه و مذاکراتش با پوتین بود. سفری که قرار است دوشنبه انجام شود.

سایت پولیتیکو در ارتباط با تشدید جنگ در اوکراین نوشت: آمریکا اوکراین را برای یک حمله در ماه مه آماده می‌کند. اوکراین هیچ زمانی برای تلف کردن ندارد و آمریکا، کی‌یف را برای یک حمله در ماه مه پیش از حمله بزرگ روسیه در اواخر بهار آماده می کند. ارتش ایالات متحده تازه ترین تجهیزات جنگی را به میدان نبرد می‌آورد و آموزش نیروهای اوکراینی را با سرعت انجام می‌دهد.

از سوی دیگر، روسیه که بخوبی میداند تمام جسارت های جنگی امریکا به آن دلیل است که هیچ جنگی در داخل خود امریکا روی نمیدهد و مردم آن کشور در بی خبری بسر می برند، مانورهای تازه ای را در سیبری آغاز کرده است. سیبری نزدیک ترین نقطه به امریکا از خاک روسیه است و این یعنی این بار و برخلاف تمام جنگ های گذشته، گسترش جنگ به داخل امریکا کشیده خواهد شد.

این فیلم مربوط به سفر پوتین، به "اولان‌اوده" (سومین شهر بزرگ سیبری) است که دو روز پیش انجام شد. پوتین با هلیکوپتر  نظامی m 2 a 171  بر فراز این منطقه پرواز کرد و حتی برای آگاهی مستقیم از کاربردها و توان و قدرت مانور آن، هدایت هیلکوپتر را شخصا برعهده گرفت.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۱۸ مارس ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: