ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۸ اسفند  ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

وزیرخارجه اوکراین:

رئیس جمهور چین

به تلفن های زلنسکی پاسخ نمیدهد 
 
 

 

دوشنبه رئیس جمهوری چین وارد مسکو خواهد شد. این سفر دو روزه پیش بینی شده و  قطعا مسائل مهم جهانی و همآهنگی های عمیق تر سیاسی ، اقتصادی و نظامی میان روسیه و چین در دستور کار خواهد بود.

همزمان با اعلام این خبر، وزیر خارجه زلنسکی در کیف در یک مصاحبه گفت: زلنسکی تاکنون چند بار سعی کرده با رئیس جمهور چین تماس تلفنی بگیرد اما او جواب زلنسکی را نمیدهد.

او ضمن تائید شکست های سنگین و پیاپی ارتش اوکراین بی فایده بودن سیل مدرن ترین تسلیحاتی که امریکا و اروپا، همراه با کارشناسان نظامی و مزدوران حرفه ای برای اوکراین فرستاده اند گفت:

هر روز تاخیر در تحویل تسلیحات نظامی غرب به اوکراین به قیمت تلفات نظامی ما تمام می شود.

در تفسیری قابل درنگ که شب گذشته از سوی مفسر معروف روسیه "استاشکو" اعلام شد، گویا یکی از مسائل مهم در دستور مذاکرات روسای جمهور روسیه و چین، اعزام نظامیان داوطلب از کشورهای دوست برای جنگ در کنار ارتش روسیه است. در این زمینه کره دمکراتیک (شمالی) در روزهای اخیر چند بار این آمادگی را اعلام کرده و به همین منظور ۸۰۰ هزار داوطلب وارد ارتش این کشور شده اند. ظاهرا کره شمالی که حدس می زند سرانجام با امریکا مستقیما درگیر جنگ خواهد شد، مایل است ارتش این کشور در صحنه های جنگی تجربه کسب کند!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۱۹ مارس ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: