ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲ بهمن ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ادعائی که در اوکراین طرح شده

ناتو و ارتش اوکراین

در انتظار حمله غافلگیرانه روسیه

 
 
 
 
 

کشورهای عضو ناتو و اعضای اتحادیه اروپا، در نشستی که در "رامشتاین" مرکز فرماندهی امریکا در آلمان برگزار کردند بر سر ارسال تسلیحات بیشتر به اوکراین به تفاهم نیم بند رسیدند. این توافق با توجه به شمار کشورهایی که در نشست فوق شرکت کرده بودند به معنای ورود 50 کشور به جنگ با روسیه در اوکراین است. مسکو که آماده این نوع تصمیمات است، اعلام کرد که هر نوع سلاح ارسالی به اوکراین را نابود خواهد کرد. پوتین در سخنرانی خود بمناسبت هشتادمین سالگرد شکست محاصره لنینگراد در جنگ دوم جهانی گفت که روسیه به تنها اکنون دو برابر مجموع کشورهای ناتو سلاح تولید می کند و همه صنایع کشور در خدمت تقویت تسلیحاتی ارتش روسیه است. او گفت که جنگ کنونی در اوکراین ادامه جنگ دوم جهانی است. در جنگ دوم جهانی هم می خواستند روسیه را نابود کنند و درجنایاتی که در لنینگراد مرتکب شدند همه کشورهای اروپائی متحد آلمان نقش داشتند. از جمله کشورهائی که از آلمان هیتلری شکست خوردند و در آنها دولت های وابسته به آلمان نازی تشکیل شده مانند فرانسه!

آمادگی روسیه برای این جنگ طی 15 سال گذشته بتدریج و مخفیانه، با تولید پیشرفته ترین موشک ها، زیردریائی ها و هواپیماهای جنگی با دوراندیشی و یقین به آنچه پیش بینی می شد بدست آمد.

روز گذشته "رستم او میروف" رئیس صندوق املاک دولتی اوکراین به "دیلی بیست" گفت:

روسیه در تدارک یک حمله غافلگیرانه است. این حمله احتمالا در ماه فوریه از سه جهت صورت خواهد گرفت. از شمال از طریق بلاروس، از دونباس در شرق و جنوب شرقی اوکراین با شرک ارتش های دونتسک و لوکانسک که به روسیه پیوسته اند و از جنوب. بدین ترتیب روسیه ما را از ۲۴۰ درجه محاصره می کند، بویژه از طریق دریای سیاه.

شاید این سخنان اغراق آمیز و با هدف جلب کمک های دلاری و تسلیحات بیشتر از امریکا و کشورهای اروپائی گفته شده باشد، اما حتی اگر بخشی از آن واقعیت باشد، باید، با توجه به تغییراتی که در فرماندهی ارتش روسیه در جنگ  اوکراین انجام شده و این سخن پوتین که دیگر نباید از جنگ اوکراین سخن گفت، این جنگ گسترده غرب با روسیه است، باید منتظر تهاجمی غافلگیرانه دراوکراین بود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۲ ژانویه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: