ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۳ بهمن ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مفسیر معروف روس:

تمام کشورهای ناتو باید

هدف نظامی روسیه محسوب شوند

 
 
 
 
 

 

دولت فرانسه دستور بستن دفتر "راشا تودی" در این کشور را داد زیرا اخبار مربوط به تظاهرات مردم فرانسه را پخش می کرد و گهگاه بخشی از خبرهای واقعی جنگ روسیه و ناتو را که در روسیه پخش می شود اما اروپائی ها از آگاهی نسبت به آن محروم اند زیرا تمام رسانه های روسی را اروپا بسته است.

از جمله کانال تحلیل پر خبر متعلق به "استاشکو" تحلیگر نظامی و سیاسی روسیه که شماری از تحلیلگران روسیه نیز با آن همکاری دارند. از جمله  ولاديمير سولوويوف روزنامه نگار معروف روس که مجری پر بیننده ترین برنامه سیاسی تلویزیون دولتی روسیه است. او در تازه ترین تحلیل خود از نشست رامشتاین در آلمان و تصمیم به ارسال سلاح های بیشتر برای ادامه جنگ در اوکراین گفت:

هر گونه تجهيزات نظامی ناتو که برای استفاده عليه روسيه به اوکراين فرستاده شود، عملا هدفی مشروع برای ضربات نظامی روسیه است. بنابراین، تمام تأسیسات نظامی در فرانسه، لهستان و بریتانیا ممکن است زیر ضربه روسیه قرار گیرد. مسکو باید این موضوع را بطور رسمی اعلام کند. اگر تهدیدی علیه روسیه وجود داشته باشد، این تهدید باید از بین برود. حتی اگر روسیه ناچار شود از سلاح های اتمی تاکتیکی و محدود استفاده کند.  روسیه نباید منتظر بماند تا صدها، هزاران تانک در خاک ما ظاهر شوند. آنها قبل از رسیدن به روسیه و مقابل در ورودی روسیه باید نابود شوند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۳ ژانویه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: