ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۵ بهمن ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

امریکا ارتش های اروپایی را

به طرف میدان جنگ کیش می کند

تلویزیون حزب کمونیست روسیه

ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 

 

 

ویکتوریا نیکیفوروا، نویسنده و خبرنگار سرشناس روس، در مطلبی که برای ریانووستی نوشته تاکید کرده است که پس از تسخیر منطقه سوق الجیشی «سولدار»، در اوکراین، غرب اکنون در حال تصمیم گیری در باره تسلیم شدن یا آغاز درگیری مستقیم تر علیه روسیه است. از همین روی ارتش های اروپایی برای حمله به روسیه خود را آماده می کنند. عصبانیت هیستریک نخبگان غرب از آنجا ناشی می شود که: اول، ترس از پیشروی مداوم نیروهای روسیه و شکست اجتناب ناپذیر نیروهای اوکراین. دوم، با درک این واقعیت غم انگیز که آنها نه تنها با پرتاب گلوله های 155 میلی متری به سمت مناطق مختلف ادامه می دهند، سر انجام با خود اوکراینی ها نیز در حال نبرد هستند و در آینده نزدیک، بعید است که شکل جدیدی از وضعیت به کمک آن‌ها بیاید. تا سال 1991، اتحادیه اروپا، هویتی قابل تصور و نه چندان با اهمیتی در نقشه جغرافیا نبود. از دهه 90 میلادی به بعد این اتحادیه نوع جدیدی خود را نشان داد. اروپای غربی بی‌ رحمانه سرزمین‌ های (اروپای شرقی) را دوشید و تمام دار و ندار کشورهای عضو  پیمان ورشو سابق را غارت کرد. آنها بر شوک اقتصادی، انحطاط، کاهش جمعیت تکیه داشتند و برای خود یک سیستم یوروی کارآ، رشد اقتصادی قوی، وام های ارزان و سیستم مصرف گرایی را در بوق و کرنا دمیدند. لذا در شرایط فعلی ورق برگشته و بطور ناگهانی جشن «پیروزمندان» به انتها رسیده است. تنها امیدی که برای آن‌ها باقی مانده، پس از سرقت ها در اروپای شرقی، دوشیدن روسیه است. برای به سر انجام رساندن این آروز، روسیه باید در میدان جنگ بر زمین بیفتد. این همان «دسته هویجی» است که «دوستان» آنگلوساکسون، در مقابل اروپایی ها آویزان کردند. آنها فقط نقش مدیریت درگیری را برای خود انتخاب کرده اند، اما شهروندان اتحادیه اروپا باید بهای این درگیری را با بود و نبود خود بپردازند.

«هویج جداگانه ای نیز برای لهستان، معشوقه مورد علاقه واشنگتن در حرمسراهای اروپایی در نظر گرفته شده است. از شهروندان آن دعوت می‌شود که قربانی گردند تا مناطق غربی اوکراین را به آن کشور بازگردانند»!
نیکیفورووا، درادامه می نویسد که در غرب می گویند، تشدید عملیات نظامی اجتناب‌ ناپذیر است و برای آن‌ها اهمیت ندارد که کار به کجا خواهد رسید. ما به اوکراین، تسلیحات می‌دهیم و قصد داریم سلاح‌های پیشرفته‌ تری را نیز عرضه کنیم: تانک، سیستم‌های دفاع هوایی، هواپیما، همین طور فکر بستن آسمان اوکراین نیز دائماً مطرح می شود. واشنگتن خود درگیری را دامن می زند و بعد، متحدان را مسخره می کند که چرا شانه خالی می کنید! متحدان ناتو در تلاش برای مقابله با روسیه، تمام تلاش خود را می‌کنند تا پشت یکدیگر پنهان شوند و فقیرترین و احمق‌ترین ها را به خط مقدم جلو بیاندازند: «اول، آنها اوکراینی‌ها را برای جنگ پیش انداختند و حال لهستانی ها را برای جایگزینی تحت فشار قرار می دهند. لهستانی‌ها مقاومت می‌کنند و سعی می‌کنند اوکراینی‌هایی را که به اروپا فرار کرده‌اند به جبهه جذب کنند. کشورهای پری بالتیک پشت لهستانی ها پنهان شده اند. آلمان ها پشت سر کشورهای بالتیک نشسته اند. در عقب، فرانسوی ها منتظر آلمانی ها هستند، پس از آن ایتالیایی ها، اسپانیایی ها و... سر انجام اینکه رعیت‌های ترسو سخاوتمندانه با ضربه‌های چکمه‌های عمو سام، که آزادانه در یک صندلی آفتاب‌ گیر در آن سوی اقیانوس اطلس لمیده است، پاداش می‌گیرند.

 

https://www.rline.tv/news/2023-01-23-ria-novosti-evropeyskie-armii-gotovyat-k-vtorzheniyu-v-rossiyu/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۵ ژانویه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: