ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۹ بهمن ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

محمد رضا باهنر

در ج. اسلامی فرماندهان نظامی

در سیاست خارجی اعلام موضع می کنند

 
 
 

 

 

در جمهوری اسلامی با اعتراضات زنجیره ای 96- 98 و 1401 تنها شماری از روحانیون حکومتی از خواب غفلت بیدار نشده اند (نظر مکارم شیرازی) بلکه سیاستمداران راستگرائی که متحد احمدی نژاد بودند و روی دولت رئیسی نیز حساب باز کرده بودند نیز شتابزده تر از امثال علم الهدا از خواب برخاسته اند. از جمله محمد رضا باهنر دبیر انجمن اسلام مهندسان و متحد قدیمی نسل اول رهبران موتلقه اسلامی که سالهای نایب رئیس مجلس نیز بود. او که رابطه نزدیکی نیز با علی لاریجانی دارد و عضو مجمع مصلحت نظام نیز هست روز گذشته گفت:

از نیمه دهه هشتاد به بعد حواسمان پرت شد. دولت وقت (احمدی نژاد) مسئله هولوکاست را مطرح کرد بعد هم گفت که قطعنامه‌ها کاغذ پاره است. ما حواسمان نبود و از نتایج این حرف ها غفلت کردیم و نتوانستیم نتیجه را حدس بزنیم.  دنیا را ‌ترساندیم درحالیکه باید به دنیا می گفتم که ما اهل درگیری نیستیم.  متأسفانه از دهه هشتاد به بعد بعضی وقت‌ها ما خودمان یعنی بعضی از مسئولان خودمان "ایران هراسی" را راه انداختیم. عوض اینکه آب بریزیم روی آتش، بنزین روی آتش ریختیم.

در خیلی از کشورها مواضع سیاسی و مسائل مهم امنیتی کشور توسط کسانی مطرح می شود که یا وزیر خارجه اند، یا رئیس جمهور. اما در کشور ما  فرماندهان نظامی اعلام موضع سیاست خارجی می کنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۹ ژانویه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: