ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۰ بهمن ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

فلاحت پیشه از جمله آنهاست

مچ روسیه ستیزان را باید

در سیما و مقابل مردم گرفت!

 
 
 

 

 

حشمت‌الله فلاحت پیشه، نماینده و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس قبلی بود. دقت کنید که چه کسانی با چه تفکر و دانش و گرایش سیاسی بنام نماینده مردم و از آن خنده دارتر بنام اصلاح طلب وارد مجلس شده و می شوند. ایشان می فرمایند:

«فرسایشی شدن جنگ اوکراین می تواند روسیه را به این فکر وا دارد که جنگ دیگری اتفاق بیفتد و این جنگ حتی به صورت محدود علیه ایران شکل بگیرد تا ضمن شکل گیری جبهه دوم جنگ، حواس ها کمی از جنگ اوکراین منحرف شود و دنیا شاهد دو جنگ باشد.»

ایشان با این حد از آشنائی به اوضاع جهان می خواسته در مجلس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را رهبری کند! وای بر ملتی که ایشان امنیت آنها را بخواهد تامین کند و سیاست خارجی را رهبری.

بارها پیشنهاد کرده ایم که این افراد را از صدا و سیما محروم نکنید، بیاورید به تلویزیون که این نظرات را بگویند و البته در مقابلشان کسانی را هم بیاورید که در همان صدا و سیما به بینندگان وشنوندگان نشان بدهند امثال ایشان چقدر از قافله پرت است و از اوضاع جهان و ایران غافل. در همان برنامه می توان چند سئوال در باره جنگ دوم جهانی و حتی آنچه در کنفرانس تهران گذشت را در برابرش گذاشت تا مردم ببینند ایشان حتی در باره جنگ دوم هم اطلاعات ندارد، چه رسد به تحلیل جنگ کنونی در اوکراین. برای تبلیغ روسیه ستیزی هر مهملی را این افراد سرهم می کنند و تحویل مطبوعات و رسانه های داخلی میدهد تا دست و روی امریکا و غرب را بشویند!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۳۰ ژانویه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: