ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۲ بهمن ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه تلویزیونی رهبر حزب کمونیست روسیه

امریکا بازار فروش

تانک های ابرامز را از دست میدهد

کانال تلویزیون ۲۴ روسیه- ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 

 

 

گنادی زیوگانوف، رهبر حزب کمونیست روسیه، روز ۳۰ ژانویه در مصاحبه با کانال تلویزیونی ۲۴ روسیه، در باره تحویل تانک های آلمانی لئوپارد و آبرامز آمریکایی به اوکراین گفت:

« قبل از هر چیز ما بخوبی میدانیم و آمادگی داریم تا تانک های آن‌ها را نابود کنیم. آمریکایی ها برای ارسال تجهیزات سنگین خود به اوکراین، عجله نخواهند کرد. واقعیت این است که تانک ها محصول اصلی و بسیار گران قیمت آنها می باشند، بنا بر این مایل به فروش آنها هستند. اما به محض شروع سوختن این تانک ها در منطقه عملیات ویژه نظامی، تعداد کسانی که خواهان خرید آنها می باشند کاهش خواهد یافت.
برای آماده سازی، پرواز و نگهداری از هواپیماها نیز آنها به یک سیستم فرودگاهی و سایر زیرساخت ها نیاز دارند. در اوکراین، تقریباً همه این موارد فعلا وجود ندارد.

زیوگانف ادامه داد، چنانچه حکومت های لهستان، اسلواکی و رومانی، موافقت کنند که به جنگنده های خارجی برای اوکراین خدمات ارائه کنند، آنها باید درک کنند که هواپیماهایی که به پرواز در می آیند، سرنگون خواهند شد و نیز مکان هایی که این هواپیماها برای بمباران مناطق مورد نظر از آنجا بلند می شوند از طرف ما جواب لازم را دریافت خواهند کرد (موشک باران مبدع پرواز).

رهبر حزب کمونیست فدراسیون روسیه، همچنین خاطرنشان کرد که در حال حاضر حملاتی علیه سیستم انرژی اوکراین انجام می شود، اما این عملیات به مردم نیز آسیب می رساند. بنابراین، ما پیشنهاد می‌کنیم که حمل‌ ونقل ریلی، پل‌ ها، گذرگاه‌ها و تونل‌هایی که اوکراین را به اروپای شرقی متصل می‌کنند، باید قطع گردند و ما ابزارهایی را برای درهم کوبیدن این راه‌های ارتباطی در اختیار داریم.

شهروندان اوکراین، با این جنگ مخالف هستند و نمی‌خواهند در برادر کشی شرکت کنند، هرچند حکومت فاشیستی کیف، مردان این کشور را با وحشیانه ترین روش ها به دام می اندازد و به میدان جنگ می فرستند.
زیوگانوف تاکید کرد، جنایتکاران نازی، باندرا، فاشیست ها، بدترین انسان‌هایی هستند که  جهان به خود دیده است.»
پیش از این، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه گفته بود که انتقال تسلیحات از سوی غرب به اوکراین روند عملیات ویژه را تغییر نمی‌دهد، هرچند که منجر به تشدید درگیری خواهد شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱ فوریه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: