ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۶ بهمن ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پوتین در استالینگراد:

جنگ مدرن با روسیه

پاسخ متفاوت روسیه را دارد

 
 
 

 

 

تلویزیون حزب کمونیست روسیه- به نقل از خبرگزاری تاس می نویسد:

روز 2 فوریه، 80 سال از شکست محاصره 200 روزه شهر استالینگراد و آزادی این دژ مقاومت و تعیین کننده سرنوشت جنگ  دوم جهانی علیه فاشیسم هیتلری گذشت. به همین مناسبت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، وارد این شهر شد و در مراسم جشن پیروزی شرکت کرد و با نثار تاج های گل بر مجسمه قهرمانان شکست محاصره ادای احترام کرد.

رئیس جمهور روسیه، عصر همان روز، با حضور در کنسرت جشن هشتادمین سالگرد پیروزی نبرد استالینگراد اعلام کرد: روسیه تانک ها و خودرو های زرهی خود را به مرزهای کشورهای غربی نخواهد فرستاد، اما مسکو امکانات دیگری جهت پاسخ به تهدیدات  دارد.

به گفته رئیس دولت، کسانی که کشورهای اروپایی، از جمله آلمان را وارد جنگی جدید با فدراسیون روسیه می‌کنند و غیر مسئولانه چنین موضوعی را به عنوان یک واقعیت پذیرفته شده اعلام می‌کنند و انتظار دارند مسکو را در میدان جنگ شکست بدهند، نمی‌فهمند و به واقعیات توجه نمی کنند. جنگ مدرن با فدراسیون روسیه کاملاً متفاوت خواهد بود. کسانی که در سودای پیروزی بر روسیه هستند و تهدید می‌کنند، ظاهراً درک نمی‌کنند که روس ها از شیرخوارگی سنت‌های مردم و کشور خود را فرا می گیرند. نسل های پی در پی، از پیروزمندان جنگ و کار خلاق، با عرق جبین و خون خود کشور ما را محافظت کردند و آن را به عنوان میراث به ما سپرده اند.

 

https://www.rline.tv/news/2023-02-04-putin-zayavil-chto-rossiyskiy-otvet-na-ugrozy-zapada-ne-ogranichitsya-bronetekhnikoy/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۵ فوریه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: