ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۶ بهمن ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

برای اعزام به جبهه اوکراین

داو طلبان جنگ با نازیسم

در روسیه آموزش می بینند!

ریا نووستی- نعمت بوستانی

 
 
 

 

 روز 2 ژانویه خبرگزاری ریانووستی از منطقه «زاپوروژیه»، گزارش داد، داوطلبانی از ترکیه برای شرکت در عملیات نظامی ویژه، آموزش های رزمی را در گردان داوطلبان «سودوپلاتوف» ارتش روسیه به پایان رساندند.

یکی از داوطلبین بنام «کوزون» در مصاحبه با ریا نووستی گفت: چندین سال در یکی از دانشگاههای مسکو تحصیل کردم و با فرهنگ و تمدن روسیه به خوبی آشنا هستم و دوستان نزدیک زیادی در این کشور دارم.
وی در باره تجربه نظامی خود، توضیح داد که زمانی در ارتش ترکیه خدمت نظام انجام داده، در هیچ درگیری مسلحانه ای شرکت نداشتم.

«کوزون» در پاسخ به این سوال که چرا به عنوان داوطلب به منطقه «زاپوروژیه» ( بزرگترین نیروگاه اتمی در اروپا زمان اتحاد شوروی ساخته شده و در حال حاضر در اختیار ارتش روسیه است) آمده ای گفت: همه می دانند که تروریست ها توسط ایالات متحده آمریکا آماده و حمایت می شوند، تا همه جا  را به هم ریخته و شهروندان کشورها را آواره کنند. به همین ترتیب، شاهد هستیم که این در گیری ها در سوریه و اوکراین جز خانه خرابی و بی دادگری نتیجه دیگری برای این کشورها نداشته و نخواهد داشت.
یک
داوطلب دیگر نیز از کشور ترکیه با علامت تماس لاز»» گفت، موقعیت ها و در گیری ها در خاورمیانه و جمهوری های پس از اتحاد شوروی، همگی با یک سناریوی مشابه پیش برده می شوند.
این
داوطلب افزود، در حال حاضر او و تعداد دیگری از هموطنانش در حال آموزش هستند و با استانداردهای جدید ارتش روسیه با نئونازی ها خواهند جنگید. به گفته وی، از آمدن ما به این منطقه به گرمی استقبال شد. روابط ما با سربازان و دیگر همردیفان خود بسیار عالی است. حضوری که برای دیگران دلگرمی در پی دارد.

به گفته «لاز»، همه اقوام و آشنایان وی از تصمیم او برای داوطلب شدن جهت مبارزه با تروریست های فاشیست در اوکراین، حمایت کردند و بسیاری از دوستانش آماده هستند تا به او و همراهان وی بپیوندند.

در مطلبی دیگر، در ارتباط با حضور داوطلبان خارجی در جبهه های نبرد اوکران، روز 17 ژانویه، سایت ریانووستی نوشت، یک داوطلب از کشور صربستان، با علامت تماس «دانوب» که در صفوف گردان «سودوپلاتوف» در منطقه زاپوروژیه، در حال گذراندن آموزش رزمی است، به ریانووستی گفت که کشورهای غربی از اوکراین، برای جنگ نه تنها علیه روسیه، بلکه علیه تمام »اسلاوها و ارتدکس»ها، نیرو به میدان آورده اند. روسیه مادر همه اسلاوها و ارتدکس ها است. این کشور، سرزمین همه خلق های برادر اسلاو است. رویارویی ناتو با روسیه به همه ما مربوط می شود. «دانوب» گفت، ناتو و غرب با فرهنگ و تمدن اسلاو های ارتدکس در جنگ هستند. لزم به یاد آوری است، داوطلبان صربستان، مقدونیه و سایر کشورها در باره شرکت در عملیات ویژهاولین داوطلبانی هستند که آموزش‌های رزمی را در منطقه «زاپوروژیه» آغاز کردند که صرب ها در این زمینه پیش قدم می باشند. به گفته این داوطلب صرب، حامیان روسیه در جهان امروز وقوف کامل دارند که در اوکراین چه حوادثی در حال رخ دادن است، از همین روی باید فعالانه در برابر تبلیغات مسموم کننده غرب و ناتو، وقایع را روشن کنند.
یکی
دیگر از رزمندگان گردان «سودوپلاتوف» به ریانووستی گفت، ورود و شرکت افراد همفکر از دیگر کشورها روحیه رزمندگان را افزایش داده است. با ورود افراد جدید، دیدگاه و انگیزه داوطلب ها بلافاصله به شکل مثبت تغییر می کند. شما می توانید نه تنها حمایت از برادران ما را در سرزمین روسیه مشاهده کنید بلکه حضور شهروندانی را شاهد باشید که نسبت به آنچه در اوکراین، در حال رخ دادن است بی تفاوت نیستند. همه ما می‌دانیم و احساس می کنیم که آنها به کمک نیاز دارند.
ب
نا بر گفته این داوطلب، هماهنگی با رزمندگان صرب، در آماده سازی افراد به خوبی جریان دارد. هر چند  در ارتباط با زبان، با مشکلاتی مواجهیم، اما بهر حال همدیگر را می‌فهمیم، ضمن اینکه طی چند مدت آموزشی، ما تبدیل به واحدهای رزمی تمام عیار خواهیم شد.

 

https://ria.ru/20230202/dobrovolets-1849135484.html


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۵ فوریه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: