ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۷ بهمن ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تظاهرات مخالفت با جنگ در آلمان

مردم آلمان جنگ نمی خواهد

و طرفدار دوستی با روسیه اند!

 
 
 

 

 

تقریباً در تمام کشورهای اروپای غربی و چند کشور اروپای  شرقی تظاهراتی علیه سیاست تحریم روسیه، ورود این کشورها به جنگ اوکراین و بیکاری و گرانی جریان دارد که شاید وسیع ترین آنها تظاهرات ادامه دار در فرانسه باشد. اما تظاهرات در آلمان که مردم آن بسیار بندرت و با احتیاط برای مخالفت با سیاست های دولت به خیابانها می آیند نیز تظاهرات اعتراضی با همان انگیزه های مردم درگیر کشورهای اروپائی رو به  تشدید است. تازه ترین گزارش تظاهرات از شهر فرایبورگ آلمان علیه ارسال سلاح به اوکراین، علیه سیاست های جنگی دولت و برای صلح با روسیه منتشر شده است.

در این تظاهرات مردم به علامت صلح و پرهیز از جنگ به زبان روسیه از لغت “دروژبا” به معنای "دوستی" استفاده کردند.  یک گزارش دیگر نیز حاکیست که یک موج رادیویی اف . ام بنام "Druschba" نیز فعالیت خود را در آلمان آغاز کرده است.

پوتین در سخنرانی و بیانیه خود به مناسبت هشتادمین سالگرد شکست ارتش آلمان هیتلری و متحدان اروپائی و ناریست آن مانند رومانی و لهستان مسئله شکست تانکهای آلمان در خاک روسیه در جنگ دوم را مطرح کرد و گفت: تانکهای آلمان بار دیگر به مرزهای ما می خواهند نزدیک شوند و تجربه شکست خورده را بار دیگر تکرار کنند. آنها فراموش کرده اند که در جنگ مدرن، روسیه بسیار پر قدرت عمل خواهد کرد.

اشاره او به جنگ مدرن، استفاده از سلاح تاکتیکی اتمی تفسیر شده است.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۶ فوریه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: