ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۴ بهمن ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ادامه حدس و گمان ها

درباره دلیل زلزله ترکیه و سوریه 
 
 

 

 

بتدریج و در کنار تصاویری که از فاجعه زلزله در ترکیه و سوریه منتشر می شود، حدس و گمان ها درباره این زمین لرزه نیز وسعت می گیرد. جابجائی و شکاف عمیق و طول زمین در برخی نقاط مناطق زلزله زده این حدس و گمان ها را جدی تر کرده است. برای مثال تصاویر ماهواره ای از شهر "غازی آنتپ" ترکیه زمین ۴ متر جابجا شده است.

در یک خبر دیگر "دیانا سوسواکا"، سناتور در مورد مصنوعی بودن زلزله ترکیه و سوریه می گوید جهان بزودی شاهد جنگ جهانی سوم خواهد بود. دلیل زلزله مصنوعی در ترکیه، عدم همکاری ترکیه  علیه روسیه، جلوگیری از ورود سوئد به ناتو، و ایفای نقش میانجی‌بین روسیه و اوکراین بود.

ترکیه ۱۰ ثانیه پیش از زلزله خط لوله‌های گاز در کانون زلزله را بسته بود. ۲۴ ساعت پیش از زلزله، ۱۰ کشور (به بهانه دو اقدام تروریستی در استانبول و نه پایتخت سیاسی ترکیه "آنکارا" که در بسیاری از کشورهای جهان روی میدهد) سفرای خود را از ترکیه فراخواندند. همچنین ۵ روز پیش از زلزله وزارت خارجه رومانی نسبت به سفر به ترکیه هشدار داده بود؛ در حالی که هیچ خطری در آن زمان از ترکیه گزارش نشده بود.

در یک خبر دیگر، بعنوان دخالت انسانی در زلزله مرگبار ترکیه همراه با چند فیلم ویدئوئی ادعا شده  در زمان زلزله نوری بصورت جرقه دیده شده که طبیعی نیست. در یکی از این ویدئوها صاعقه‌هایی نشان داده می شود که در زلزله‌ها عادی نیستند، اما همیشه در عملیات جنگ اتفاق می‌افتند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۳ فوریه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: