ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۵ بهمن ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بیش از 5 میلیون به روسیه پناه برده اند

اروپا زیر فشار

موج پناهندگان فراری از اوکراین

 
 
 

 

 

وزیر کشور آلمان، زیر فشار هجوم مهاجران اوکراینی به این کشور گفت: برخی از کشورهای اتحادیه اروپا باید برای کاهش فشار روی کشورهای عضوی که تعداد زیادی از اوکراینی‌های فراری را پذیرفته‌اند، تلاش بیشتری کنند. او که با روزنامه Bild am Sonntag مصاحبه می کرد افزود:

اگر تشدید اوضاع در اوکراین موج دیگری از پناهجویان را به همراه داشته باشد، باید فکری برای همآهنگی در اتحادیه اروپا کرد. "لهستان تا کنون بیش از 1.5 میلیون پناهنده اوکراینی را پذیرفته است - اسپانیا 160000 نفر. نمی تواند اینطور بماند."

وزیر کشور آلمان همچنین مدعی شد که از آغاز درگیری اوکراین، بیش از یک میلیون اوکراینی در آلمان پذیرفته شده اند. از هر ده پناهنده ای که در سال 2022 به آلمان آمده اند، 8 نفر از اوکراین بوده اند.

ارقام منتشر شده توسط سازمان ملل در اوایل این هفته حاکی از آنست که حدود هشت میلیون اوکراینی که از کشورشان کریخته اند پناهنده شده اند که حداقل 4.8 میلیون نفر از آنها برای ثبت نام موقت در اتحادیه اروپا درخواست داده اند.

منابع امنیتی در اواخر ژانویه به خبرگزاری تاس گفتند که روسیه از زمان آغاز درگیری بیش از 5.2 میلیون آواره از اوکراین از جمله حدود 730000 کودک را پذیرفته است. این منابع گفتند که حدود 4000 نفر از اوکراین روزانه وارد خاک روسیه می شوند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۴ فوریه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: