ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۶ بهمن ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت ۲۶ بهمن

دیدار و گفتگوی پوتین

با رهبر حزب کمونیست روسیه

تلویزیون حزب کمونیست روسیه- ترجمه نعمت بوستانی

 
 

 

 

روز ۱۳ فوریه، گنادی زیوگانف، رهبر حزب کمونیست روسیه، با ولادیمیرپوتین رئیس جمهور روسیه، دیدار کرد. در ابتدا، پوتین  ۳۰ مین سالگرد احیای حزب کمونیست روسیه را به گنادی زیوگانف، تبریک گفت و نظر و اعتقاد خود را به پیروزی روسیه، در جنگ با نئوفاشیست ها اعلام کرد.

گنادی زیوگانوف، در این دیدار گفت: در باره پیروزی روسیه تردیدی ندارم «ما موظف به پیروزی هستیم و پیروز خواهیم شد» زیرا «جنگ صلیبی» و «جنگ جدید» از سوی کشورهای اتحادیه اروپا علیه «کل روسیه» اعلام شده است و متأسفانه آن‌ها گوش به فرمان آمریکایی ها شده اند.

پوتین در پاسخ گفت: بله همین‌طور است.

در ادامه رئیس جمهور روسیه، از نظر  دیگر زیوگانف که مربوط به تقابل ایدئولوژیک روسیه و غرب است حمایت کرد. وی اشاره کرد که کار با دانش آموزان و معلمان از اهمیت بسیاری برخوردار است. رهبر حزب کمونیست فدراسیون روسیه در مورد کودکان در دونباس گفت: افکار بسیاری از کودکان به دلیل تبلیغات کثیف نازی ها در آنجا منحرف شده‌ اند . پوتین در پاسخ با گفتن بله، تایید می کنم.

در ادامه گنادی زیوگانوف توضیح داد که در حال حاضر مبارزه با نازی ها و فاشیست ها، اهمیتی حیاتی پیدا کرده است. من به مدت ۲۰ سال با شورای اروپا کار کرده ام، هرگز تصور نمی کردم که اروپا، تا این حد زیر چکمه های آمریکا قرار دارد. در عین حال آنها گستاخ نیز شده اند.

پوتین خاطرنشان کرد که حزب کمونیست فدراسیون روسیه، سهم قابل توجهی در بحث های سیاسی کشور و جامعه ایفا می کند. این حزب هرگز هیچ تناقضی با نظر مقامات روسیه در مورد مسائل دفاعی و امنیتی کشور نداشته است بلکه برعکس، نظر حزب کمونیست فدراسیون روسیه، اغلب پیشتاز بوده و در همه سطوح در مورد حمایت از امنیت و دیگر مشکلات کشور چه امروز و چه در آینده سؤالاتی را از مقامات مطرح کرده و می کند.

این دیدار از شبکه تلویزیونی ۲۴ روسیه پخش شد.

یادآوری می‌شود که دیدار رئیس جمهور روسیه با رهبران احزاب و فراکسیون های حزبی در مجلس دوماً، جهت مشورت و تبادل نظر بصورت منظم انجام می شود.

 

https://www.rline.tv/news/2023-02-13-putin-pozdravil-gennadiya-zyuganova-s-yubileem-partii-i-zayavil-o-vere-v-pobedu-rossii/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۵ فوریه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: