ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۳۰ بهمن ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پیام محمد خاتمی به مجمع ایثارگران

اصلاح طلبان درک خود

از مطالبات نسل جدید را بالا ببرند!

 
 
 

 

 

حزب مجمع ایثارگران یک نشست سراسری برگزار کرد و به همین مناسبت محمد خاتمی پیامی خطاب به این حزب منتشر کرد. دراین پیام آمده است:

حاکمیت مردم بر سرنوشت جز در سایه ایجاد فضایی برای ابراز خواسته‌ها و مطالبات مردم و در راس آن استقلال و آزادی و برخورداری مادی و معنوی شهروندان و تقویت بنیه کشور در برابر تهدید‌ها و تجاوز‌های بیرونی و نیز مقابله با پایمال شدن حقوق اساسی و آزادی‌های مردم و تلاش برای برانداختن هیولای فساد و افساد و بی عدالتی و تبعیض قابل تحقق نیست و هر چه در برابر پدید آمدن چنین وضع و فضایی باشد چه ناشی از توطئه‌های خارجی، چه اشکال‌ها و مشکل‌های ساختاری و رویکردی و رفتاری نظام حکمرانی امریست ضد انقلابی.

شاهد جنبش و حرکتی هستیم که نسل نوپای جامعه در محور آن قرار دارد. گفتگوی بخش‌های مختلف با یکدیگر بخصوص با نسل جدیدی که مطالبات، احساسات و خواسته‌های تازه‌ای دارد، جهت همافزایی توان و امکانات و سوق دادن آن به سوی بهبود اوضاع بهترین راه بحران است. تشکل‌های اصلاح طلب درک و دریافت خود از مطالبات عمومی را بالا ببرند و با گشودن باب گفتگو که شرط اول آن پذیرش و تحمل دیگری است نه تحمیل یک جانبه خواست‌ها و برداشت‌ها به دیگران، راه تفاهم ملی و برون رفت از بحران‌ را بیابند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۹ فوریه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: