ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۷ دی ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آینده جهان از نگاه "مدودف"

معاون جدید پوتین در صنایع نظامی 
 
 

 

 

پیش بینی های دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت ملی روسیه که روز گذشته به سمت معاون ریاست جمهوری در امور صنایع نظامی منسوب شد. او پیشتر نخست وزیر و یک دوره نیز رئیس جمهور روسیه بود و همین هفته از سفر به چین و دیدار و مذاکره با رئیس جمهور آن کشور بازگشت:

قیمت نفت به ۱۵۰ دلار در هر بشکه و قیمت گاز به ۵۰۰۰ دلار در هر ۱۰۰۰ مترمکعب خواهد رسید. بریتانیا به اتحادیه اروپا باز خواهد گشت، اما این اتحادیه فرو خواهد پاشید و یورو بعنوان واحد پول اتحادیه اروپا از دور خارج خواهد شد و پس از آن دلار بعنوان ارز اخیره جهانی کنار گذاشته شده و طلا جای آن را خواهد گرفت و ارزهای دیجیتال جهانی خواهند شد. در ارتباط با آینده اوکراین نیز مناطق غربی آن را لهستان و مجارستان تصرف  خواهند کرد و رایش چهارم بر اساس آلمان و اقماری که به آن پیوستند (لهستان، کشورهای حوزه بالتیک، جمهوری چک، اسلواکی، رومانی، جمهوری کیف و ...)  شکل خواهد گرفت و جنگ بین فرانسه و رایش چهارم بر سر تقسیم اروپا منجر به تقسیم لهستان خواهد شد.

اما در باره بریتانیا جدایی ایرلند شمالی از پادشاهی بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی و الحاق به جمهوری ایرلند تحقق خواهد یافت.

در امریکا جنگ داخلی با جدایی کالیفرنیا و تگزاس و تبدیل آنها به ایالت های مستقل در پیش است و اتحادیه تگزاس و مکزیک. سلطه ایلان ماسک در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در برخی از ایالت هایی که پس از جنگ داخلی به جمهوری خواهان واگذار خواهد شد.

بورس های اصلی و فعالیت های مالی از آمریکا و اروپا به آسیا منتقل خواهد شد و بالاخره فروپاشی سیستم مالی برتون وودز، از جمله فروپاشی صندوق بین المللی پول و بانک جهانی دور از انتظار نیست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۸ دسامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: