ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۰ دی ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

جنگجویان اسرائیلی در اوکراین

با ارتش روسیه می جنگند!

https://ok.ru/video/3912157629142

 
 
 

 

 

اسرائیل در کنار ناتو، یک پای جنگ با روسیه در اوکراین است. سایت خبری اسپوتنیک در همین ارتباط نوشت:

"موشه روون آزمن"، خاخام اعظم اوکراین به طور غیرمستقیم حضور نظامی اسرائیل دراوکراین را تأیید کرد و گفت: حدود 200 جنگجو اسرائیلی در کنار نیروهای مسلح اوکراین در حال جنگیدن می باشند. اکثر آنها دارای تابعیت دوگانه اوکراینی و اسرائیلی هستند. اگرچه کسانی نیز هستند که هیچ ارتباطی با اوکراین ندارند. در عین حال، در اسرائیل، علیرغم وجود تعقیب کیفری برای جنگجویان، آنها را "قهرمانان داوطلب" می دانند.

داوطلبان اسرائیلی یا به قول خودشان "تیم اسرائیلی" نیروهای مسلح اوکراین، نه تنها در شبکه‌های اجتماعی، بلکه در رسانه‌های اوکراینی و اسرائیلی نیز بسیار فعال هستند. ترکیب "تیم" به هیچ وجه پنهان نیست - فرمانده آنها نیز شناخته شده است و در بهار برای جشن "پساخ" یکی از مهم ترین تعطیلات یهودیان – جنگجویان اسرائیلی یک کمپین کامل تبلیغاتی را در شبکه های اجتماعی و رسانه ها راه اندازی کردند.

اولین شواهد ویدیویی ورود داوطلبان اسرائیلی به خاک اوکراین در پایان ماه آوریل و در آستانه تعطیلات پساچ بدست آمد. در این ویدئو، گروهی از سربازان اسرائیلی نشان داده می شوند که در هتلی در دنیپرو مستقر شده اند. به گفته آنها، این اقدام به دلیل آنست که آنها بتوانند پساخ را در آنجا جشن گرفته و از همان جا مستقیم به میدان جنگ بروند و در کنار نیروهای مسلح اوکراین بجنگند. آنها از خاخام ارشد دنپروپتروفسک، اشموئل کامینتسکی، برای کمک در انتقال، تطبیق و سازماندهی جشن تشکر کردند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: