ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۱ دی ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تبریک سال نو رهبر حزب کمونیست فدراسیون روسیه

مردم روسیه سالی دشوار

همراه با امید را گذراندند!

 
 
 

 

 

رفقای عزیز، دوستان و هموطنان گرامی!

سال 2022 در حال سپری شدن و ثبت در تاریخ است. این سال برای همه ما با سال‌های گذشته تفاوت اساسی داشت، اما یک امر مشترک بسیار با اهمیت نیز خود را در این میان نشان داد: زندگی ما در بسیاری عرصه ها دستخوش دگرگونی های فراوانی قرار گرفت.

نسل‌های زمان جنگ دوم جهانی، برای اولین بار پس از پیروزی بر فاشیسم هیتلری، در ماه می سال 1945، که نگرانی و اضطراب جنگ سنگینی را لمس کرده بودند، گزارش‌های نبرد را مورد غور و تفحص قرار دادند و توانستند شرایطی را بوجود آوردند تا در سایه صلحی شایسته زندگی کنند.
در آن زمان، افرادی که پس از پیروزی در جنگ بزرگ پا به عرصه هستی گذاشتند، عمیقاً وجود و نقش هنگ جاویدان را به عنوان یک واقعیت زنده و کارآمد تاریخی، احساس کرده و قدر دانستند.

به همین مناسبت، شرکت کنندگان در یک عملیات نظامی ویژه، در این سال، زمانی که ندای میهن بانگ برآورد، جوانان وافراد داوطلب، با صمیم قلب، به این ندا پاسخ داده و وارد میدان شدند.

ما کمونیست ها، سال 2022 را که حاکی از مسئولیت بزرگ تاریخی بود، با دغدغه های بسیار و کوشش جهت زندگی شایسته، برای زحمتکشان به پایان می رسانیم. ما با حمایت از جبهه ها، در حال تشکیل کاروان های بشردوستانه برای دونباس رنج کشیده، برای سربازان و افسرانی که وارد مبارزه با فاشیسم شده اند در حد توان خود کوشیدیم تا اطمینان حاصل کنیم در آینده کودکان دونباس، بتوانند سال نو را در بهترین نقاط روسیه جشن بگیرند و با درخت کریسمس زیبا و رنگ های گوناگون و معطر همدم شوند. همینطور با آهنگ های خوب و شاد و آرزوهای روشن، با دوستان همدل و دوست داشتنی خود شاد گردند.

واقعیت انکار نا پذیری است که در این سال، همگی بار سختی را بر شانه های خود حس کردیم. این سختی‌ها همه را ترغیب کرد تا به موضوعات اساسی به اندیشه نشسته و به مهمترین سؤالات زمانه پاسخ دهند: ما که هستیم؟ ریشه های ما از کجا است؟ وطن برای ما چه معنایی دارد؟ میهن عزیز ما به چه سمت و سوئی باید برود؟ لذا زندگی خود، بالاترین ارزش‌ها را به ما یاد آوری کرد و راه را نشان داد - دوستی، رفاقت، ایثار، خدمت به مردم وحاکمیت مقتدر و توانمند کشور ما!

سال را ما با رویدادهای بی نظیر و درخشانی به پایان رساندیم. ما در کشوری شگفت‌ انگیز به دنیا آمده ایم. شگفتی که در میهن ما به یک دوره تاریخی و عظیم بشری مبدل شد و ما، 100مین سالگرد این شگفتی، تشکیل اتحاد جمهوری‌های سوسیالیستی اتحاد شوروی! را جشن گرفتیم. ما در باره معنای انقلاب کبیر اکتبر و نبوغ لنین برنامه‌هایی در خور اجرا کردیم. در این سال از قهرمانان برنامه های پنج ساله اتحاد شوروی یاد شد و سخن رفت. به سخنان استالین، در سال 1941( آغاز حمله نظامی فاشیسم آلمان به اتحاد شوروی) که وی از عمکرد قهرمانانه الکساندر نوسکی، دیمیتری دونسکوی، الکساندر سووروف و میخائیل کوتوزوف ( قهرمانان نظامی میهن پرست که طی سال های پس از قرون وسطا تا اوایل قرن بیستم از سرزمین روسیه در مقابل سوئدی ها، آلمان ها، فرانسوی ها و …دفاع کردند)، استناد شد. ما به خصوص در سال پشت سر، با یاران و رفقای جاودان خود، با گارد جوان، الکساندر ماتروسوف، زویا کوزمدمیانسکایا و نیکولای کوزنتسوف، الکسی مارسیف و والنتینا گریزودوبووا( قهرمانان زمان اتحاد شوروی)، احساس همنفسی، خویشاوندی و یگانگی داشتیم.

پنج شاهکار برجسته دوران اتحاد جماهیر شوروی، یعنی باز بینی و احیا، وحدت، توجه به یگانگی بشریت و همبستگی، ثابت کرد که انسان قادر است با گذر از دشوار ترین آزمایش‌ها سر بر آورده و خود را باز یابد. از همین روی، آغاز سال نو همیشه ما را با امید به آینده‌ ای روشن خوش بین می سازد!

با ایمان به دستیابی به بهترین آرزو های خود، وارد سال 2023 می شویم. ما با کسانی که امروز از ارزش های والای تمدن روسیه و اتحاد شوروی دفاع می کنند و با افتخار پرچم سرخ پیروزی را به دوش گرفته‌ اند و نوید تحول عظیم سوسیالیستی و شکست نازیسم را صلا می‌دهند، به استقبال این سال می رویم.

ما متواضعانه، جشن های سال نو را با تمام رنج‌ها و سختی ها، دشوار تر از قبل می بینیم. مردم ما به خوبی می دانند که برای غلبه بر شر جهانی، اراده قوی و شجاعت بالا، با فکر جستجوگر و اتحاد واقعی نیاز داریم. باشد که سال جدید برای کشور و میهن ما سال پیروزی های بزرگ وسرافرازی ملی باشد!
سال نو به هموطنان عزیز مبارک باشد!

باشد که ایمان راسخ به پیروزی حقیقت، عزت و عدالت همواره با ما همراه گردد! خوشبختی شما، سلامتی و تحقق همه امیدهای روشن را برایتان دارم!

 

https://www.rline.tv/news/2022-12-30-gennadiy-zyuganov-s-nastupayushchim-novym-godom-dorogie-moi-sograzhdane/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  اول ژانویه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: