ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۸ دی ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ورود به میدان تانکهای مدرن امریکا و موشک زیرکن روسیه

ناتو می خواهد امسال را

تبدیل به سال خونین کند!

 
 
 

 

 

"تانکها و ادوات زرهی جدید به اوکراین کمک می کند تا بهتر به تواند به نبرد با روسیه بپردازد": نیویورک تایمز- غرب با آغاز تحویل خودروهای زرهی به کیف، از خط قرمز عبور کرد.

سه نوع جدید زره پوش ارائه شده به اوکراین نشان می دهد که ناتو خود را برای یک سال خونین آماده می کند. تسلیحات جدید نشان‌دهنده تغییر سیاست در واشنگتن، پاریس و برلین است که حمایت مرگبارتری از پیاده نظام اوکراینی را ارائه می‌کنند. تصمیم سه جانبه حمایت غرب از اوکراین حمله احتمالی در ماه های آینده را نشان میدهد.

این پیش بینی نیویورک تایمز در حالی انتشار یافته که سایت های تفسیری مسکو روز گذشته (شنبه) اعلام کردند که روسیه خروج موقت از شهر خرسون را پایان داده و قرار است بزودی و بار دیگر به این شهر بازگشته و آن را حفاظت کند. همچنین اعلام شد که روسیه ناو مجهز به موشک‌های مافوق صوت «زیرکن» را راهی یک سفر دریایی طولانی کرد . «موشک زیرکن» می‌تواند با پرواز با سرعت ۱۱ هزار ۲۶۵ کیلومتر در ساعت از هرگونه دفاع هوایی کشورهای غربی عبور کند. این موشک هیچ نمونه‌ای در جهان ندارد. این پرواز طولانی و سریع به معنای سرعت عمل در رسیدن به خاک امریکاست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۸ ژانویه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: