ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۹ دی ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
  مصاحبه وزیر کشور
پدیده‌ای بنام لباس شخصی نداریم
مردم: پس چماق بدستان کیستند؟
 
 
 

 

 سردار وحیدی وزیر کشور روز گذشته در یک مصاحبه مدعی شد که پدیده‌ای بنام “لباس شخصی” در جمهوری اسلامی وجود ندارد و این مسائل بیشتر جوسازی است.
اگر این سخنان مقدمه حذف لباس شخصی ها از صحنه سیاسی کشور باشد، باید از آن استقبال کرد، اما حتی اگر هدف این باشد، چرا باید در چشم مردم نگاه کرد و دروغ گفت. صدها فیلم حداقل از سال 88 تاکنون در فضای مجازی وجود دارد که نقش لباس شخصی ها در سرکوب مردم، آتش زدن اماکن عمومی و انداختن آن به گردن مردم را نشان میدهد. با حافظه مردم مگر می شود بازی کرد؟ چرا باید دروغ گفت؟ به راحتی می شد گفت که قرار است نیروهای بسیج دیگر در کنار نیروی انتظامی به صحنه نخواهند آمد. براحتی می شد گفت که از این پس بسیج لباس مخصوص به تن خواهد داشت و تحت کنترل نیروی انتظامی عمل خواهد کرد. براحتی میشد گفت که بسیج دیگر حق ندارد با لباس شخصی، با چوب و چماق و انواع اسپری ها به قلب مردم تظاهر کننده و معترض بزند.
اینها را که مردم راحت تر قبول می کردند تا آن دروغ آشکاری که سردار وحیدی گفته است. البته وحیدی در ادامه مصاحبه اش تلویحاً قبول کرده که لباس شخصی ها هستند، اما تابع نیروی انتظامی نیستند و وابسته به نهادهای امنیتی اند. او گفت:
طبیعتاً ماموران اطلاعاتی در همه جا موظف هستند با لباس خاص خودشان (هیچ نیروی امنیتی لباس خاص ندارد مگر همان لباس شخصی!) باشند و اسمش لباس شخصی نیست؛ وظیفه‌شان این است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۹ ژانویه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: