ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۰ دی ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در اوکراین

روسیه بمب های 500 پوندی را

وارد میدان جنگ با ناتو کرد

 
 
 

 

 

روسیه استفاده از بمب‌های 500 پوندی جدید خود را علیه ارتش اوکراین و نیروهای ناتو در اوکراین آغاز کرد. این فیلم انفجار ناشی از بمب 500 کیلوئی اوداب با استفاده از بمب‌افکن‌های روسیه را نشان میدهد.

روسیه تقریبا تمام کارخانه های تعطیل شده پس از فروپاشی اتحاد شوروی را بار دیگر راه اندازی کرده و باوجود آنکه در طول هشت سال گذشته با پیش بینی جنگ تحمیلی ناتو علیه این کشور وسیعا تولید کرده‌، اما از انجایی که پیش بینی می شود جنگ با ناتو در اوکراین دو تا سه سال ادامه یابد خط تولید انواع تسلیحات و تجهیزات گسترده‌تر شده است.  این همان روشی است که اتحاد شوروی با پیش بینی حمله ارتش هیتلری به روسیه از آن استفاده کرد و بسیاری از کارخانه ها را تبدیل به کارخانه های تولید تانک و دیگر ادوات جنگی کرد.

اکنون عملاً 32 کشور بصورت منسجم هر چه را در انبارهای نظامی خود داشتند به میدان اوکراین ارسال کرده اند و امریکا ماهیانه ده‌ها هزار گلوله به اوکراین می‌فرستد اما تا این لحظه هر چه ناتو از سال 2014 وارد کرده و انبار کرده، حریف قدرت آتش رو‌س‌ها نشده است. روسیه به تنهایی به اندازه همه امریکا و کشورهای عضو ناتو منابع زیرزمینی و تاسیسات ساخت سلاح دارد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۰ ژانویه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: