ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۴ دی ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اسکار لافونتن:

۱۶ تا ۱۸ هزار نفر در دنباس

کشته شدند و غرب سکوت کرد!

 
 
 

 

 

«افکار عمومی شروع به آگاهی از بازی انحرافی و دروغ‌های آمریکایی‌ها و به‌ویژه ناتو کرده است. از بحران اوکراین برای بی ثبات کردن اروپا استفاده می شود. محرک‌های جنگ آمریکا و ناتو هستند و من می‌خواهم به عنوان مدرک به اظهارات خانم مرکل (صدر اعظم سابق) اشاره کنم که گفته بود هرگز قصد اجرای توافق‌نامه‌های مینسک را نداشته است که برای تضمین امنیت روسیه امضا شده است. خانم مرکل هر کاری کرد تا به ناتو اجازه دهد اوکراین را مسلح کند، هر کاری کرد تا پایه‌های این درگیری را پایه‌ ریزی کند. با اجازه دادن به گسترش ناسیونالیسم اوکراینی، آنها اجازه داده اند ۱۶۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ نفر (از ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۱ در دونتسک و لوکانسک) بمباران و کشته شوند.  پیر دوگل، نوه شارل دوگل، مدیر بانک و مشاور بازرگانی فرانسه می گوید:

 آمریکایی ها و ناتو آغازگر جنگ هستند. بیانیه ای که در آلمان بلافاصله علیه پوتین و حذف روسیه از گفتگوهای سیاسی صادر شد (این نشان داد که آنها از قبل خود را آماده این واکنش کرده بودند.) بسیار مهمتر، اتهامی است که دوگل متوجه آنگلا مرکل کرده و گفته که او اجازه داده ۱۶۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ نفر در دونباس کشته شوند.

نقش مرکل، که از مصاحبه او در روز ۷ دسامبر توسط روزنامه Die Zeit آلمان  منتشر شد، در سراسر جهان مورد بحث قرار گرفت و پوتین را بر آن داشت تا این سوال را مطرح کند که آیا هنوز هم می توان به کسی در غرب اعتماد کرد و توافق هایی انجام داد؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۴ ژانویه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: