ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۴ دی ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نویسنده و روزنامه نگار اسپانیائی

من از روسیه حمایت می کنم

زیرا در برابر امریکا وناتو ایستاده

 
 
 

 

 

"خوزه میگل ویلارویا"، نویسنده و روزنامه نگارمعروف اسپانیایی در تازه ترین مصاحبه تلویزیونی خود در ارتباط با جنگ اوکراین گفت:

جنگ زمانی پایان می یابد که روسیه تمام اوکراین را اشغال کند. از سال ۲۰۱۴ دونباس توسط اوکراین گلوله باران شد. آنها کریسمس ها را در رنج بمباران و قطع برق می گذراند و اکنون تمام اوکراین از این موضوع رنج می برد. غم انگیز است که جنگ به راه افتاد، اما روسیه راه حل دیگری نداشت. من حامی روسیه هستم زیرا نقشه های غرب تجزیه روسیه است.  من با روسیه هستم، زیرا در حال حاضر روسیه در برابر جهان تک قطبی به رهبری آمریکا و ناتو مقاومت می کند.

این بدان معنا نیست که همه با دنیای چند قطبی بهتر زندگی خواهند کرد و نابرابری مردم از بین خواهد رفت. اما من فکر می کنم که دنیای تک قطبی که ما از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی داریم یک فاجعه است. این یک فاجعه برای بسیاری از مردم است.

پوتین هیچ تحریمی علیه اروپا اعمال نکرده است. اگر قبض برق و هزینه خوراک شما گران شده است به خاطر پوتین نیست. این به خاطر دولت های اروپایی است، چون الان ما گاز مایع را از آمریکا می خریم که قیمتش سه برابر گاز روسیه است و به همین دلیل است که همه چیز گران تر است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۴ ژانویه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: