ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۶ دی ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

محمد سلامتی:

آزاد کردن معترضان جوان

بیشتر به نفع نظام است تا معترضان

 
 
 

 

 

محمد سلامتی وزیر کشاورزی پیش در جمهوری اسلامی و از رهبران سازمان مجاهدین انقلاب که در کابینه میرحسین موسوی نیز حضور موثر داشت، در ارتباط با دستگیر شدگان اعتراضات  اخیر گفته است:

عفو عمومی زندانیان وقایع اخیر وجهه حاکمیت را بالا می‌برد. زیان‌های ادعایی فضای مجازی را هم باید با خلاقیت از بین برد نه با ایجاد محدودیت. عفو عمومی بیش از آن که برای معترضین زندانی مفید باشد،برای نظام مفید است. باید توجه داشت که رفتار جوانان معترض غیر از تعداد اندکی که وابسته به بیگانگانند، متاثر از تغییر ساختار اجتماعی و نیازهای ناشی از آن بوده و یا ناشی از عملکرد مسئولان بنابراین نباید خیلی به آن‌ها خرده گرفت اما به مسئولان و دست‌اندرکاران به دلیل کوتاهی‌ها و کم‌کاری و عدم خلاقیت که موجب ایجاد ریشه اصلی نارضایتی‌ها یعنی گرانی، بیکاری، محدودیت و ناامیدی شده می‌توان ایراد گرفت.

بنده در همان اوایل کار رئیس جمهور(رئیسی) هشدار دادم که کار در شرایط حاضر بسیار سنگین است و باید در کابینه از افراد با تجربه و کار کشته استفاده کند و یادآور شدم که در جناح خود ایشان نیز چنین افرادی پیدا می‌شوند که می‌توان از آنها استفاده کرد. اما متاسفانه به این توصیه واضح توجهی نشد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۶ ژانویه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: