درباره بحران کشور

دیدار دو ساعته و گزارش

فاطمه هاشمی به مجتبی خامنهای

 

مدودف:

غرب ازدست زلنسکی خسته شده

او مدام پول وسلاح می خواهد!

(پیک هفته ۱۰۹) اول آذر ماه ۱۴۰۱ - ۲۲ نوامبر ۲۰۲۲

 pyknet100@gmail.com


۱ آذر

خبرهای
 سیاسی - اجتماعی


۱ آذر

رویدادهای
منطقه و جهان


۱ آذر

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


۱ آذر

 منتخب اخبار
شهرستان ها


۱ آذر

منتخب اخبار ورزشی


۱ آذر

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت اول آذر

آنهاکه جامعه را عصبی کرده‌اند

"تند رو"نیستند، بحران‌سازند

حسین شریعتمداری، حسن عباسی، علم الهدا، رحیم پور ازغدی، ذوالنوری، پناهیان، کریمی قدوسی و چند دوجین دیگر از این قبیل که برخی عمامه بر سر دارند و برخی ته ریشی بر صورت و انگشتری عقیق و یا فیروزه به انگشت، جنجال آفرینان و مسئله سازانی اند که آنها را تندرو خطاب می کنند. پیاده نظام این جماعت یا در قوه قضائیه اند، یا در لباس شخصی در خیابان و یا بازجو و شکنجه گر در زندانها. آنها در دو دهه، بلکه سه دهه گذشته کم مسئله در مملکت نساختند تا اوضاع به روزهای بحرانی امروز برسد. حکومت یا نمی تواند و یا نمی خواهد دهان آنها را ببندد و الا مثل بستن فله ای مطبوعات و فیلتر کردن تمام شبکه های اینترنتی، چاره ای هم برای بستن دهان آنها پیدا می کرد! البته به تازگی و نرم و نرمک برخی از آنها را تهدید به نیشگون می کنند. از جمله درباره اظهار نظرهای اخیر حسن عباسی درباره اهالی هنر و سینما و فوتبالیست ها و یا علم الهدا درباره زنانی که نمی خواهد زیر بار حجاب اجباری بروند.

سایت تسنیم که هم به سپاه نزدیک است و هم شورای امنیت ملی و کمی هم متمایل به قالیباف رئیس مجلس است اخیرا درباره حسن عباسی که در دانشگاه امام حسین سپاه هم رفت و آمد دارد و تازه ترین اظهار نظرش نوشت:

«یک حساب کاربری در توئیتر که با نام حساب رسمی حسن عباسی، رئیس اندیشکده "یقین" فعالیت می‌کند، در توئیتی به فوتبالیست‌ها اهانت کرده و همین موضوع حاشیه‌هایی را پدید آورده است. با توجه به تعداد دنبال‌کنندگان و وضعیت صفحه، احتمال اینکه این صفحه به حسن عباسی وابسته باشد زیاد است؛ لذا در صورتی که این توئیت حاشیه‌ساز از او نیست باید این موضوع را تکذیب کند و در غیر اینصورت کمترین کار لازم، عذرخواهی بابت این  توئیت است. در یک ماه گذشته هجمه سنگینی از سوی دشمنان و شبکه‌های فارسی زبان معاند صورت گرفت تا تیم ملی ایران از جام جهانی حذف شود اما نه تنها این اقدام صورت نگرفت بلکه خبرنگاران شبکه اینترنشنال از ورود به قطر منع شدند. حالا یک حساب توئیتری با نام «حسن عباسی» بعنوان یار کمکی شبکه‌های معاند وارد میدان شده است، انتظار می‌رود در صورتی که این صفحه مربوط به «حسن عباسی» است، مسئولان در برابر این اظهارات غیراخلاقی و حاشیه‌ساز وی تصمیم قاطع بگیرند.» شبیه همین موضع گیری را سایت نور نیوز که وابسته به شورای امنیت ملی است داشت.

درباره دهان بی کنترل علم الهدا هم که در آخرین نماز جمعه اش در مشهد زنانی که زیر بار حجاب اجباری نمی روند را با فاحشه های به خط شده توسط شعبان جعفری در کودتای 28 مرداد مقایسه کرده بود، یک عضو دفتر نشر آثار رهبر جمهوری اسلامی خطاب به امام جمعه مشهد توئیتی منتشر کرد.

او که مهدی فضائلی نام دارد در توئیت خود نوشت: «جناب آقای علم‌الهدی! اینکه دولتمردان منحط آمریکا به زنان ما ولو بی حجاب، چگونه نگاه می‌کنند مهم نیست، مهم نگاه امثال جنابعالی است.»

طبیعی است که این نوع نیشگون گرفتن ها راه حل به حاشیه راندن این جماعت آشوب برانگیز و تحریک کننده فضای اجتماعی نیست و باید راه حلی قاطع و تصمیمی بنیادی در باره مجموع آنها و بستن دریچه های رسانه ای به روی آنها گرفت. هنوز چنین بادی در حاکمیت نمی وزد و نمی خواهند بپذیرند نقش این جماعت را در بحران اجتماعی کنونی ایران، بویژه در میان جوانان و زنان ایران را.


کشتار و تخریب در مهاباد


راه حل نخست وزیر ایتالیا

برای خاتمه مهاجرت از افریقا


سازماندهی نامحسوس در میان معترضان

۳ گزارش دریافتی از تهران

درباره اعتراضات خیابانی!


تردید بسیاری از کاربدستان ج.اسلامی

ابراهیم رئیسی مرد میدانی است

که یکسال است درآن واردشده؟


عنوان اول پیک نت ۳۰ آبان

بجای‌شعارهای آلوده‌به‌خشونت
خواست‌های منطقی
و ممکن را مطرح کنید!

 


ادعای نماینده سابق "ایذه"

درباره کشته شدن کیان ۹ ساله

 

نماینده سابق شهرستان ایذه در باره کشته شدن کیان ۹ ساله:

«همان کسانی که تیراندازی کردند، کیان و پدرش را به هلال‌احمر و بیمارستان منتقل کردند»


کسانی که در خدمت استراتژی امریکا و اسرائیل اند

آنها که بر طبل خشونت

و تحریک مردم می کوبند!


بیانیه حزب توسعه ملی ایران

گسترش نگرانی ازتشدید خشونت

ازدوطرف دراعتراضات جاری


عنوان اول پیک نت ۲۹ آبان

در اوج اخبار اعتراضات
واقعیات پشت صحنه فراموش نشود!


پاسخ به برخی توصیه ها

انتشار همه اخبار و نه تنها

اخبار اعتراضات وظیفه خبری ماست!


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

"بجای شعارهای آلوده به خشونت خواست‌های منطقی و ممکن را مطرح کنید!" این عنوان اول پیک نت روز گذشته (دوشنبه) بود که تنها روی تلگرام این روزنت بالای ۶ هزار خواننده داشت. همین عنوان اول روی فیسبوک پیک نت نیز بیشترین خواننده را داشت و روی ۶ فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.
به كانال تلگرام پيك نت بپيونديد:
https://telegram.me/pyknet


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت