ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱ آذر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

راه حل نخست وزیر ایتالیا

برای خاتمه مهاجرت از افریقا 
 
 

 

 

در میان سکوت خبری بیشتر رسانه های پر خواننده و بیننده غرب، نخست وزیر ایتالیا این روزها خبر ساز است. او که جورجیا ملونی نام دارد و از حزب بشدت ناسیونالیست ایتالیاست و رسانه های غرب در جریان انتخابات پارلمانی ایتالیا او را فاشیست و نازیست و ضد خارجی و ضد مهاجرت معرفی می کردند در مصاحبه ای گفته است:

«آوردن افرادی از کشورهای فقیر آفریقایی به اتحادیه اروپا اشتباه است. بلکه راه حل اینست که دست از سرقت کشورهای آفریقایی بردارند، همان کاری که فرانسه می کند. فرانسه پول برای بورکینافاسو چاپ می کند که دارای پشتوانه طلا است. در مقابل، خواستار آن است که 50 درصد از هر آنچه بورکینافاسو صادر می کند به خزانه فرانسه سرازیر شود. طلایی که یک کودک بورکینافاسوئی در تونل مین طلا تولید می کند معمولاً به خزانه فرانسه سرازیر می شود. فرانسه برای ۱۴ کشور آفریقایی پول استعماری چاپ می‌کند. به این پول، "فرانک سی‌ اف" می‌گویند. این واحد پولی استعماری است که فرانسه برای 14  کشور آفریقایی چاپ می‌کند و از طریق آن حق مالکیت خود را اعمال می‌کند تا از منابع این کشورها بهره‌برداری کند! بورکینافاسو یکی از فقیرترین کشورهایِ جهان است.

راه حل این نیست که آفریقایی‌ها را بگیریم و به اروپا بیاوریم. راه حل این است که آفریقا را از دست برخی اروپایی‌ها که آنها را استثمار می‌کنند، آزاد کنیم و به این افراد اجازه دهیم با آنچه که دارند زندگی کنند."


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۲ نوامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: