ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۹ آذر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

درارتباط با جنگ اوکراین

وقت حسابرسی تسلیحاتی

در امریکا آغاز شده است!

وبسایت گلوبال- ترجمه بهمن دوستار

 
 
 
 
 

 

جمهوری خواهان در ماه ژانویه حسابرسی از پرداخت ها به اوکراین را برای افشای میزان فساد آغاز خواهند کرد. کاخ سفید به شدت به این موضوع واکنش نشان داد و پنتاگون پیشاپیش اعتراف کرد که هیچ سیستم کنترل تسلیحاتی واقعی در طول ده ماه جنگ اوکراین وجود نداشته است.

ارتش آمریکا تنها 10 درصد از محموله های تسلیحاتی که به اوکراین رسیده است را بازرسی کرده است. بازرسان از ترس قربانی شدن در درگیری های سیاسی نمی خواهند به خط مقدم نزدیک شوند.

از سوی دیگر، سیاستمداران راستگرای اروپایی نیز از جمهوری خواهان می خواهند که حقایق فساد در جنگ اوکراین را مطرح نکنند. آنها می گویند، این مسئله به نفع روسیه تمام خواهد شد. اما جمهوریخواهان در پاسخ از اروپا خواستند مسئولیت حفاظت از کیف را خود بر عهده بگیرد.

 

از آغاز جنگ در اوکراین، ایالات متحده 54 میلیارد دلار در این جنگ هزینه کرده است، در حالی که اتحادیه اروپا تنها 16 میلیارد دلار هزینه کرده است که برای جمهوری خواهان بسیار ناعادلانه به نظر می رسد.

علاوه بر فساد، نارضایتی در ایالات متحده نیز ناشی از استفاده ناکارآمد از سلاح است. اوکراینی ها متهم هستند که برای هدف گرفتن پهپادهای 20 هزار دلاری


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۳۰ نوامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: